Annem erkeklerle konuşmama, arkadaş olmama bile izin vermiyor. Ne yapacağım?

Bugüne kadar hiç izin vermedi, şort etek crop falan giyme diyor edepsizlikmis. Erkeklerle konuşma, yanağından bile öpme , yanlarında düzgün otur diyor. Kendimi hep çok baskiladim okulda bile utanip konuşamıyordum artık çünkü küçüklukten beri bu kalıplarla büyüdüm. Ne yapacagımı bilmiyorum:( . Yanağından öpsem bile adım kaşara doner dayak yerim. Yani bi anne neden kızını bu şeklide cezalandırır , sarılmak suç mu bir erkek bir kızla arkadaş olamaz mi? Neden herkesin yanında samimi olamam. Artık o kadar baskiladim ki kendimi her gördüğüm erkeğe aşık olup takıntı ediyorum
Annem erkeklerle konuşmama, arkadaş olmama bile izin vermiyor. Ne yapacağım?
Annem erkeklerle konuşmama, arkadaş olmama bile izin vermiyor. Ne yapacağım?
Cevapla