12500 TL maaş alıyorum.
400 000 TL lik birikim nasıl yapılıyor merak ediyorum.
Hadi yaptık diyelim bunu kıza verince benim hayat garantime ne oluyor?
12500 TL maaş alıyorum.
400 000 TL lik birikim nasıl yapılıyor merak ediyorum.
Hadi yaptık diyelim bunu kıza verince benim hayat garantime ne oluyor?
Merhaba.
Evlilik aifesinde olan birisi olarak yorum yapıyorum. Gerçekten çok zor.
Ben bir firmada yöneticiyim 16.500 şu an aldığım ücret. Temmuz zammı dahil değil. Nişanlımda çalışıyor onunda maaşı 13.000. 1 yıldır 2 maaş + ailelerimizden gelen yardımlar dahil yetiştiremiyoruz. Ben 100.000 kredi çektim. Benim ailem 100.000 kredi çekti. Nişanlımın ailesi 100.000 kredi çekti. 300.000 TL ile inan evi bile düzemedik. Eksikler birsürü. Yani tek maaş işe bu birikimi yapmak çok fazla zor. Ya eşinde çalışmalı, ya iki işte birden çalışmalısın. Salon fiyatları 40.000 ortalama. Otel bakıyorsun balayı için bir haftalığı 25.000 civarı.
9 adet 33 gramdan bilezik
Maldivlerde balayı
Havuzlu Düğün felan istemişlerdi
Allah yolunu açık etsin
Evlenmedim. Cut.
Her ay 5 bin lira kenara koyarsan 80 ay sonra ama bir sanayi bugünkü 400 bin lira 6 yıl önce 40 bin liraya denk.
Türkiye'de ekonomi asla iyiye gitmez. Bu da demek oluyor ki 80 ay sonra sana en az 2 ila 4 milyon TL gerekecek.
Sen en iyisi boş ver.
Boşverdim zaten
Cevap
0Cevap
Cidden zor işler
Merak ediyorum nasıl oluyor ekonomik olarak...
Aile desteği olmadan..
Kadında çalışırsa birlikte yaparlar anca bir de evlilik için devlet faizsiz kredi veriyor deniyr
Kadın çalışmam diyor...
Allah yardım etsin
Düğün için mi
Evet
Çok fazla para yılların gider. kizi ikna et sade nikah yapın
9 adet bilezik 33 gramdan
Zaten sadece bu 400 000 TL tutuyor...
Kalın olcakmış hanımefendinin talebi
Kalın olacak ne anlamadım
Bilezikler
Sade nikah yapın bu kadar para düğüne harcanır mı
Ayrıldım... Zengin birini bulsun...
Hayırlısı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?