Tırtıl ile gereksiz bilgiler programında günlerden 2 Temmuz: Dünya Ufo Günü! 🛸
Bir Ufo ile karşılaşmak ister miydiniz? Tepkiniz nasıl olurdu? Ve sizce kaçırılır mıydınız? 😁😂

Tırtıl ile gereksiz bilgiler programında günlerden 2 Temmuz: Dünya Ufo Günü! 🛸
Bir Ufo ile karşılaşmak ister miydiniz? Tepkiniz nasıl olurdu? Ve sizce kaçırılır mıydınız? 😁😂

Ben gördüm gökyüzünde ama yakın değil tabi yürüdüğü koştuğu belli oluyor bir anda kayboluyor falan ışığını söndürüyor o günden sonra uzay hakkında herşeyi merak etmeye başladım normalde hiç merakım yoktu uzaya çıkasım geldi onlarında kendine ait bir hayatı varmış biz gibi yaşıyorlarmış ama onların teknolojisi bizden daha ilerideymiş ve gizli hale bürünüp bizi görebiliyorlarmış
Kainat zaten aşırı büyük. Azıcık düşünmesini bilen insan Canlıların bu gezegenden ibaret olmadığını anlar. Çünkü Allah ın kendisi 3 kutsal kitaptada israfı haram kılmış. Böyle bir tanrı sadece dünyada kiler için bu evreni yaratmış olamaz.
Bu UFO konusuna gelince son yıllarda esrarengiz sekılde nasa da varlığını resmi olarak kabul etti.
Ama söz konusu Amerika olunca insanın aklına sürekli bir alicengiz oyunu gelmıyor degıl.
Ben sımdı belkı degıl 2050 lere dogru ABD nın sahte uzaylı istilası deneyini ortaya koyacağını dusunuyorum. Önhazırlığı yapmaya sımdıden basladı lar.
Ufolar evet gercekten var. Ama bunların teknolojıl bılgılerı bazıları abd nın elınde de var. Dolayısıyla onumuzdekı yıllarda birebir aynı aracları yapmaları mumkun. Benım en cok merak ettıgım ufonun yakıtı ne? Hangı gezegenlerde bulunuyor. Dunyamızda var mı?
Ufo günü diye gün mü vardı gerçekten çok cahilim ya çok geri kalmışız vallahi ilk defa duyuyorum bunu :D tepkim olmazdı sanırım alıp beni bu dünyadan götürmesini dilerdim görseydim :D
UFO mutlaka uzaylılar anlamına gelmiyor ki. Bilinmeyen cisim anlamına geliyor. İhbar edilecek bir yerler varsa ihbar ederim, havacılık faaliyetleri için tehlikeli çünkü, haberdar etmeye çalışırım yetkilileri.. gerçi radarlarda cikiyordur
Cevap
42Cevap
Ben ufo göreceğimi sanmıyorum çünkü genel de uzaylılar varsa bile buraya gelmeleri ya da bulmaları zor olurdu. ama görseydim de muhtemelen resim çekerdim ilk önce ama kimse inanmazdı :D
Sen ne yapardın :D
Vay anasını hep Amerika'da olur sanıyordum derdim gadası 🙃
Canım aşırı sıkılıyor ya keşke kaçırsalar biraz uzayda takılırdım. Ay bir de "Arkadaşlar farkı hayatlar farklı kültürler diye " video çekmek yok mu fjfjfkf
Ahahahaha gözümün önüne geldi direkt vlog ajshshshs
Çok iyi olmaz mıydı ama 😂
Olurdu valla ajshshs
Aşkom senin de günün kutlu olsun ahshs. Valla iyi niyetliyse tutar kolundan eve getiririm annem çok meraklı bu konulara onunla tanıştırırım
Meraklı olunmayacak gibi de değil ki sjshshs
Bak ya canım uzaylı çekti genee hjbkhvgh şaka bir yana yolum kesişsin ya da denkleşelim isterdim. Çünkü nedense aynı dili konuşabileceğimize inanıyorum. Türkçe ya da ingilizce değil olay. Bazen en yakınınla bile aynı dili konuşamıyorsun çünkü
Hal hatır sorup yedirip içirip ağırlayıp yol parasını da verip yollardım garibanı bir de iş teklif ederdim bizimle teknolojik bilgi birikimini paylaşabilirdi yeni uzay araçları yaparken avantajımız olurdu 😅
Bence ofocu amcalar bile benden kaçardı 😂
Saldığım negatiflikten dolayı 😶🌫️
Yakınımda olan biri varsa gösteririm fotoğrafını çekerim. Kaçırırlarsa ortama bakarım iyise kalırım iyi değilse zaten onlar beni bırakır delirtirim 😂😂
Genelde gördüğümüz UFO lar 144 pikselden yukarı olmuyor hala ama görseydim siz neden böyle çıkıyorsunuz kameralara derdim

otostop cekerim beni de alsın

Permağımda oynatırdım
Ufo gibi bişey gördüm gökyüzünde Starlink diyorlar bilemiyorum uzaylılara inanmıyorum olsa olsa insan elinden çıkma ürünlerdir
Geçen gün bir Ufo gördüm.
- Sonra baktım ki bizim odunluğun ışığı yukarı yansıtıyormuş. boş ver dedim uyudum.
- Sende uyu..
UFO gördüm desem kimse inanmaz. Zaten anlattığım kimse inanmadı, hatta o kadar inanmadılar ki artık yalan söylediğimi düşünmeye başladım ahajms
Hayırlarına benide götürsünler gittikleri yere jxjdjdnd
Bir güzel karnını doyurur, nerden geliyon nereye gidiyorsun vs. konularını konuşurdum herhalde 🤠
Mustafa topaloğlunu uzayda hiç gördün mü diye sorardım 😀
Xzr twes senin kullandığın modeli soruyorlar ne yazalım satılık değilmiş ablası 😂
Ufo günü ne mk insanlarda her güne bişey diyor 20 yıla 365 günede bi özellik verecekler
Oturur sohbet ederdim, kaçırmasına gerek yok, gel derse giderim
Bi çay ikram ederdik🤭 zaten 1 saat bizle takildiktan sonra bağdaş kurmayi da öğrenir🤭
Beni alıp götürebilirler tum masraflar benden
Uzaylılar onbinlerce yıldır aramızdalar. Artık iyi kamufle olmayı da öğrenmişler.
Keşke ufo görsem de kaçırsalar. Tepkim çok güzel olurdu hemen konuşmaya çalışırdım onlarla 😆
Hepimizi cükecekler diye daşlardım a. ko. um uzaylısı diye 🤣🤣
Ufo görsem fotoğrafini çeker twitterdan elon musk'i etiketleyip ailen ziyarete gelmis diye yazardim
O kadar alistirdilar ki bizi görsem tepki bile vermezdim hatta uzaylıyla karşılaşsam bu ufolar çok yakıyor mu uranyumla mi calisiyor bu diye muhabbete bile girerim 😅
ufo bilinmeyen gök cismi demek. direkt uzaylu yaşam formu falan demelisin böyle bir soru icin.
şey yapmaya çalışırdım. bir de onun tadına bakmak isterdim
Lütfen beni alın artık derim 15 yıldır bekliyorum hâlâ yok.
Gördüm zaten daha önce
Nerde gördünüz?
Ümraniye can park AVM terasından bakarken 2017 yıllarında evlere yakın bir tane gördüm bir 20 saniye ne olduğunu anlamaya çalıştım çünkü ufo olabileceği aklıma gelmedi bir anda zıpkın gibi gidince o an anladım ufo olduğunu yaz ayı gibiydi saat akşam 8 gibi hafif kararma aşamasındaydı
Ben gider rica ederdim alın beni bu gezegenden diye.
Çok korkardım
Kaçırılsam bu yaşa kadar kaçırırlardı seçilmemişim :(
"Anlatsana nasıl sizin oralar?" derdim.
kesin yanılıyorum diye düşünürüm 😀
Bunlar hep ameriganin oyunu
Gelseler artık bekliyoruz ☕
Kamp yapardim dbdhd
Kaçırsalar bile geri bırakırlardı :D
ulan ne saçma günler var
Keşke benide götürseler
anlamaya çalışırdım
aa ufo der geçerim ekstrem tepkiler vermem
Bence kabotaj bayramı...
kacirlsam fena olmazdi nerde o şans
Beni de al diye bağırırdım görsem
Korkudan bayılırım ben
İltica ederdim ben götürün beni derdim 😄
Mustafa Topaloğlu üstüne tanımam
Ufo görsem 🤔 ele geçirip bi tur atardım😂😂
ufo uzaylilar demek degildir
Taş ararım
İşsizler inanıyor
Bnide al derim
Sevinirim..
@bRokeHeaRth__
Size göre de biz uzaylımıyız diye sorardım
Ne garip bir gün 😄
Sarılırdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?