Namaz kılmayı çok özledim sebebi ne olabilir?

eskiden ara sırada olsa namaz kılardım ve içim çok rahatlardı. sonrasında namazı bırakınca sorunlar üstüme bindi cidden namaz kıldığım zamanlar psikolojik sorunlarım vardı namaz kıldıktan sonra direktman sorunlarım geçiyordu buda bana allahın varlığını tekrar kanıtlattı. aranızda alim biri varsa kuranı hatim etmiş biri onunla imanımın daha fazla güçlenmesi için konuşmak istiyorum

Namaz kılmayı çok özledim sebebi ne olabilir?
Cevapla