
Yani ben ve kardeşim hariç cidden herkesin gözü renkli kuzenler dahil :D

Yani ben ve kardeşim hariç cidden herkesin gözü renkli kuzenler dahil :D
Yok sanmam evlatlık olduğunu. Aynı soruyu bende kendime sorardım.
Ne tesadüf bizim sürale de aynısı. Kardeşim dahil renkli gözlü ben hariç.
Aile de en garip kafa benimdir. Hiç biriyle huyum, suyum, fikrim dahi benzeşmez. Gerçekten çok ilginç bu soruyla karşılaşmış olmam.
Bende de tam tersi tek mavi gözlü benim sülalede :D ben zaten düşünüyordum evlatlık olduğumu çünkü hiç biriyle alakam bile yok hatta görenler bana sen yabancı mısın veya sen rus musun diye soruyorlar bulgaristan gömeni olduğum için de olabilir. ama genelde öyle olabilir bazen mesela aileler genelde renki gözlü değildir ama çocukları renkil gözlü olur ya da tüm sülalede hiç onlara benzemeyen birisi vardır özel olduğumuz için de olabilir :D
Benim dedem mavi gözlü. Ama ne yazık ki dedem çekinik nenem baskın genmiş.
Yani dedem dışında hiçbirimiz renkli gözlü değiliz o yüzden normal 🌸💅
Cevap
13Cevap
Hahaha bizde de kardesim kuzenler falan hepsi zayif uzun boylu manken gibi, tek ben boyle gottik kalmisim.🙈
Yoksaaaaa ben de mi 🙄
Annenle babanın göz rengi ne? Eğer kahverengi ise,
Melez olabilirler AaxAa geninden sadece 1 ihtimalle renkli gözlü çocuk olabilir diyerleri dominant gen yani kahverengi göz rengine sahip olurlar kardeşinle senin gözlerindd o yüzden kahverengi
Ben de ailemde aynı. Annem ela, babam yeşil, abim mavi gözlü. Ben ise açık kahverengi - bal rengi gibi bir şey
Bizde de anne tarafında herkes yeşil gözlü bir tek ben açık kahverengi gözlere sahibim baba tarafından gelen lanet genler
En güzel göz rengi kahverengi, siyah tonları zaten.. Diğer göz renkleri rahatsız edici tonlarda olabiliyor.
Anne ve babanın gözü hiçbiri kahverengi değilse o zaman bir b*k olabilir bu işin içinde 🤓 mavi çekinik gen yani iki mavi gözden kahve çıkmaz ki
Aaaa hastanede karışmış olabilirsin. Kız kardeşimi inandirmistik ve büyük travma yasatmisiz farkında olmadan hepimiz mavi gözlü o değil.😅
anne tarafı renkli de baba tarafı yüzünden bizim gözler de kahve😔😔 garip olan baba tarafımın göçmen olmadı
Mavi göz çekinik gendir. Size denk gelmemiştir. Bu ise evlatlık olduğunuzu gösteren bir durum değildir.
Baba ya da anne tarafı hangısı kahve ıse ona cekmıssınız... Benım babada kahve anne mavi bız full anneye cekmısız
sülalemde benden başka kıvırcık saçlı kimse yok o zaman ben neyim 😂
O da bisey mi annem babam dahil rh ben negatif 🥺🥺
Hayattaki şansım ahsjs hemen bi dna testi yaptırmalısın
Ucuz kurtulmuşsun renkli gözlü erkekler soğukkanlı oluyorlar
DNA testi mevzuya su serper gibi duruyor da doğru sonuç verirse ortalık yangın yerine de dönebilir
Alâkası yok, benimde renkli ama mavi değil...
ikinizin birden evlatlık olma ihtimali yoktur be 😀
Biz de sülalecek kahverengi gözlüyüz bazı kuzenlerimin rengi değişik onlar da evlatlık mı 🤷♂️😄
Annemle babamın ela benim kopkoyu kahve ben de aynı testten dusunuyordum uzun zamandır
Bizim ailede de herkes kahverengi gözlü bir tek ben yeşil gözlüyüm, olabiliyor öyle şeyler 😄
Bizim aile de çoğu yeşil gözlü ben ela bende karıştım galiba
Olabilirsin çadırdan almışlardır seni kesin 😂
Ahahshdhs 35 sene sonra böyle bir gerçeği öğrensen travma yaşatır resmen.
Tek ben ve kardeşim kahverengi gerisi ela bizde olabiliriz o zaman...
Sülaledeki tek solak benim bende evlatlık sayılır mıyım
Evlatlık demiyelim de araya öyle kaynak yapılmış diyelim 😂
Bende oyleyim mavi göz sadece bende var ve bi ara şüphelenmiştim üvey olabilir miyim diye.
Olamazsın normal böyle şeyler djsjs
Evet itiraf ediyorum sen evlatlıksın 🙄
Evet puuu sana
Memleket neresi
Artvin
Aa Türk müsünüz asdggll
Sende gri saçlısın nolcak djd
Genetik bir olay mavi göz geni baskın değildir 🤷🏻♀️
Anne ve baban da mı renkli ikisi de renkli ise evlatliksin
Ailede benim dışımda herkesin gözü kahverengi. Bir benim yeşil. O zaman ben de evlatlığım. 😅
Kalıtımla tanıştıralım😃
Baskın gen sana denk gelmiş :D
Seçilmiş kişisindir belki
Çok enteresan bir durum
Evlatlıksın üzgünüm 😂
Sen seçilmiş kişisin dostum.
Allah herkese yakışanı veriyor 🤷
İhtimal tabi araştırmak lazim
Benim de babam mavi gözlü ama ben değilim :')
Bak bu işte bi iş var 😄
Bi araştırmak lazım 😄
Özelsin yavrum sen karıştırma xd
Olabilirsin :D
Sayin Lord Baratheon'u Lannisterler'den ayiralim🤭
Bir karışıklık var sen araştır bu işi 😂
Yangına körükle gitme sende🫢
🫣🤭
Felaket tellalı🤣🤣
Aynı sorun bende de var
Artık ögrendiğine göre saklamamiza gerek yok evet sen
Normal.
Cok iyi 🤣
Normal
Olabilir
Olabilir.
Alakası yok
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?