Herkes tüysüz bir ben mi tüylüyüm?

Resmen açık giyinemiyom babamın bacakları bile doğuştan pürüzsüz benmki orman. Yani cnsslk yaşamak istesem en az 500 çıkıo cebimden ve üstelik genital bölgem çok acıyo öyle böyle değil yıllarca jilet yaptm yani göbeimde bile 7 cm kıllar var. Sevgilime çaktırmadım asla hep kuaförden sonra gördü ama hızlı da uzuyo bide var ya ondan uzun süre ilişkiye de giremiyoz o da anlam veremiyor bazen neden açmıyorm ya da neden bukadar kısa sürüyor ilişkiler mesela 2 hafta en fazla yapıyoz 2 haftadan sonra ağdaya da gelmio ama beklemek de zorundayım öyle de görmesini istemiyorum resmen cnsl hayatım bile yok ya kıllar yüzünden sakla sakla bi yere kadar ya. En sonunda yapmıcam artık ayrılcam sırf bu sebepten. Zaten çok acıyo sakal almak gibi oluyor genital bölge mi almak 6 aydır ağda yapıyorum 6-7 kere olmuştur diyelm henüz sarkmadı ama o acı sırf biri için çekmek istemiyorum artık öz saygım kalmadı. Param olunca lazere gidip sevdiimle sınırsız onu kandırmadan ilişki yaşamak istiyorum ama şuanda onu bırakmak zorundayım:( başka hazırda olan kızlarla yapsın :( beni beklemek zorunda kalıyor :(

Güncellemeler
+1 yıl
Kızların üst bölgesi en azından tüysüz olur onla idare edelim diyo onu da bilmiyor ki orası da orman of ya jiletledim ben bunu hak ettim çok farklı hissediyorum mahrum etmişim kendimi güzel şeylerden ama çok geç değil diyin. Fakat sevdiğimi kaybetcem bence bu gidişle :( zaten hak veriyorım benle neden olsun ki...
Herkes tüysüz bir ben mi tüylüyüm?
Cevapla