Bana yurt dışından görücü çıkmış ama daha iş hayatımı oturtmadım. Tanışmalı mıyım?

Bana görücü çıkmış (yurt dışından), tanıdığım bildiğim ve çocukluğumdan beri beğendiğim birisiydi o da beni beğeniyormuş. Ailesi özellikle babası çok istiyor kaç seneden beri söylüyorlar. Ailem’de yurt dışındaki şartların daha iyi olduğunu söyledi ki haklılar da biliyorum ama benim daha iş hayatim var onca sene okudum boşa gitsin istemiyorum hatta orada çalışırsın daha kolay iş bulursun da dediler ama benim kafam karışık.

İlk söylediğinde ben küçüktüm diye ailem istemedi ama şimdi 23 yaşındayım ve ailem bi düşün falan diyorlar. Ben de evlenmeyi düşünmeyen, kendi ayaklarımın üzerinde durup bir yerlere gelmeyi isteyen biriyim hani queen girl olmayı düşünüyordum.

Bence bir konuş, tanı sonra karar ver
Sakın bulaşma, yaşın erken hayatına bak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok muuuuu
Bana yurt dışından görücü çıkmış ama daha iş hayatımı oturtmadım. Tanışmalı mıyım?
Cevapla