Eşim sakat kaldı. Boşansam hakka girer miyim?

28 yaşındayım, eşim 32. Onunla 3 yıldır güzel giden bir evliğimiz vardı, severek evlendik zaten.

Kaza sonucu 5 aydır sakat ve iyileşme şansı yok.

Ama boşanmak istiyorum, ben bir sakata ömür boyu bakıp çürümek istemiyorum. Çünkü çok zor, mutsuzum...

Günah olur mu bana?

"Günahı mı düşünüyorsun?" Demeyin, kul hakkı mühim, ayrıca sakat kalmasının sebebi ben değilim. Eve dönüyordu.

Boşanıp baba evine dönmek istiyorum.. çocuk yok zaten, düşük yapmıştım...

Sağ olun...

Güncellemeler
+1 yıl
Bu hesabı da bu soruyu sormak için açtım, kapatacağım. Yavsamayin..
Eşim sakat kaldı. Boşansam hakka girer miyim?
Cevapla