Kimi insanda şöyle bir algı var:
Mesela doktora gidecek değil mi, gideceği doktor aşırı makyajlı, saçı başı yapılı, yani aşırı bakımlı biri ise şayet, "Aman Allah'ım nereye düştük? Bu mu tedavi edecek beni? Yandık desenize" diye düşünerek doktorun aleyhine düşünebiliyor. Tecrübesinden şüphe edebiliyor.
Bu her meslek grubu için böyle aslında ülkemizde. Doktor, öğretmen, muhasebeci, memur; hiç fark etmeksizin.
"Sizce aşırı bakımlı biri (kadın veya erkek fark etmiyor) işinde kötü müdür? Tecrübesiz midir? İşine harcayacağı vakti başka şeylere mi harcamaktadır?"
Mesela doktora gidecek değil mi, gideceği doktor aşırı makyajlı, saçı başı yapılı, yani aşırı bakımlı biri ise şayet, "Aman Allah'ım nereye düştük? Bu mu tedavi edecek beni? Yandık desenize" diye düşünerek doktorun aleyhine düşünebiliyor. Tecrübesinden şüphe edebiliyor.
Bu her meslek grubu için böyle aslında ülkemizde. Doktor, öğretmen, muhasebeci, memur; hiç fark etmeksizin.
"Sizce aşırı bakımlı biri (kadın veya erkek fark etmiyor) işinde kötü müdür? Tecrübesiz midir? İşine harcayacağı vakti başka şeylere mi harcamaktadır?"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer