Dış görünüşüne aşırı dikkat eden bir meslek erbabının tecrübesinden şüphe eder misiniz?

Kimi insanda şöyle bir algı var:
Mesela doktora gidecek değil mi, gideceği doktor aşırı makyajlı, saçı başı yapılı, yani aşırı bakımlı biri ise şayet, "Aman Allah'ım nereye düştük? Bu mu tedavi edecek beni? Yandık desenize" diye düşünerek doktorun aleyhine düşünebiliyor. Tecrübesinden şüphe edebiliyor.

Bu her meslek grubu için böyle aslında ülkemizde. Doktor, öğretmen, muhasebeci, memur; hiç fark etmeksizin.

"Sizce aşırı bakımlı biri (kadın veya erkek fark etmiyor) işinde kötü müdür? Tecrübesiz midir? İşine harcayacağı vakti başka şeylere mi harcamaktadır?"
Dış görünüşüne aşırı dikkat eden bir meslek erbabının tecrübesinden şüphe eder misiniz?
Cevapla