Kayınvalidem yüzünden berbat bir bayram geçirdim sizce kim haklı?

Bir tek yere bile gitmedim ama o bizi evde bırakıp bırakıp gezmeye gitti evde hasta oldugu icin biz mecbur evde kaldık gencler gezsin demedi boyle bişey olabilir mi, bayram boyunca aşırı şık misafirler gençler kızlar gelinler bize geldi gezdiler ben bir yere cıkamadım
Kayınvalidem yüzünden berbat bir bayram geçirdim sizce kim haklı?
Cevapla