Aile & Toplum Akşam yemeğinizi ailenizle mi yersiniz, tek başınıza mı? trinitynin_saçjölesi Takip Et Guru Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Aileyle yemenin tadi bir başka. Ailemle yerim Tek başıma yerim Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Akşam yemeğinizi ailenizle mi yersiniz, tek başınıza mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Ben her zaman kendim yiyorum tek başıma yani çünkü onlarla konuşmuyorum 0 0 Yorumla
Sarışıngenc23 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Ben yıllardır tek yaşıyorum o yüzden tek başına yemekte bence çok keyifli 0 0 Yorumla
Gzz00 Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Tek başına yemek yemek bana hep eziyet gelir aşırı sıkılıyorum yalnız yerken😂 0 0 Yorumla
Agnus_Dei Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl ben yıllardır tek yerim yemeklerimi. kahvaltı, akşam yemeği fark etmez. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben her zaman kendim yiyorum tek başıma yani çünkü onlarla konuşmuyorum
Ben yıllardır tek yaşıyorum o yüzden tek başına yemekte bence çok keyifli
Tek başına yemek yemek bana hep eziyet gelir aşırı sıkılıyorum yalnız yerken😂
ben yıllardır tek yerim yemeklerimi. kahvaltı, akşam yemeği fark etmez.
Tek veya arkadaşlarımla.
Farketmiyor