Akrabalar yanımıza gelmiyor, üzülmekte haklı mıyım?

Dedem anneannemgil yanımıza gelmiyor teyzemde öyle baba tarafından öyle beklentim yok zaten ama kırılıyorum ben 3 defa veya 5 defa da 10 defa da gitsek yanımıza sadece bir toplum yapacak olsak o zaman geliyorlar. Gerçekten üzülüp kırılıyorum ben 1 Ekim'de evleneceğim nişanlımda ayda 1 falan gelirse oturup kimseyle dertleşip konuşamıyorum sorun kimde artık dışlanmaktan yoruldum daha doğrusu ailemin dışlanmasından haksız mıyım?

Akrabalar yanımıza gelmiyor, üzülmekte haklı mıyım?
Cevapla