Annem ile babam her şeyi yüzüme vuruyor 18 yaşındayım iş konusunda bana güvenmiyorlar sen milletin işinde yapamazsın hiç bir yerde çalışamazsın kimseyle geçinemiyorsun diyorlar ama öyle değil ben normalde çok sessiz ve sakin biriyim kimseye karışmam çok konuşkan da değilim geçen gün bir tanıdığın iş yerinde çalışmaya gittim 3-4 gün dayandım orada bir çalışan vardı sürekli beni eziyordu bana laf atıyordu hep bir şeyleri durmadan sürekli tekrarlıyordu 15-20 defa bende en sonunda dayanamadım patladım ona bağırdım yeter artık dedim orayı hemen terk ettim 5 gündür oraya gitmiyorum şu an iş arıyorum ailem de bu olayı her fırsatta yüzüme vuruyor annem ile babam bana bak sen tanıdığın yanında daha çalışamadın yabancı insanlarla mı çalışacaksın sen çok geçimsizsin kimseyle anlaşamazsın diyorlar her gün yüzüme vuruyorlar.
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yani bana göre tanıdıktan çok yabancı her zaman daha iyidir , tanıdık ve akrabalar tamamen hayal kırıklığı. Yabancı bir yerde tekrar dene yapabilirsin bence. Ailelerin de geneli öyle maalesef
Bir İnsan bilerek çocuğunun özgüvenini bu kadar kırmaz bence ya insan çocuğuna güvenir oğlum sen yaparsın ben sana güveniyorum her zaman demeliler çok mu zor bunu söylemek 2 kelime bir şey
Zaten normalde özgüvenin yok
Sana teselli vermek isterdim ama aynı durumdayım kxmskdkdkkdms
Benimle dalga geçiyorlar kekemeyim hem ona gülüyorlar hem de çok içine kapanık biriyim sessizim kendi halimdeyim kimseye karışmam çok fazla konuşmuyorum bu yüzden de gülüyorlar bana arkamdan kız gibi dediklerini de duyudum geçen güne kadar bir amcamın iş yeri vardı orada çalışıyordum yaz tatili diye geçen gün 3-4 gün önce oradaki bir çalışan benimle dalga geçti fiziksel özelliklerimle karakterimle vs hepsiyle dalga geçti hatta bana kaç defa karı gibisin dedi bir sürü laf atti bana canım aptal falan dedi bende en sonunda dayanamadım artık patladım akşama doğru sonra işten ayrıldım ona da bağırdım giderken gidiyorum bir daha buraya gelmiyorum senin yanında çalışmıyorum dedim orayı terk ettim yolda giderken ağladım sinirden oraya da bir daha gitmedim 3 gündür gitmiyorum ben o zaman o elemana sesimi çıkarıp işi bırakınca eve gelip aileme her şeyi anlattım annem ile babam bana sen çok geçimsizsin kimseyle geçinemiyorsun sen hiçbir işte çalışamazsın dediler her gün bunu söylüyorlar yüzüme vuruyorlar ama söyledikleri gibi değilim gerçekte dediğim gibi çok sakin sessiz ve kendi halinde biriyim kimseye çok kolay kolay sinirlenmem öyle sabırlı biriyim yani
Diyecek bir şey bulamadım. Maalesef çoğumuzun ebeveyni öyle fakat haklısın keşke sana destek çıksalar ki resmen zorbalık görmüşsün iş yerinde. Bu biraz ailenin bilinç durumuna da bakıyor Ailen bilinçli olsa onca olaydan sonra sana destek çıkıp yaşadığın psikolojik çöküntüden çıkarmaları lazımdı, zor bir durum ama öyle fazla sabırlı biri olma veya aşırı uysalda davranma herkese yeri geldiğinde kendini savunman lazım insanlar fazla saygısız ve acımasız hayatın gerçek yüzü bu maalesef.
Sanki o beni ezen çalışanın umrunda mı bu ben gidince bile özür dilemedi benden ya da bana niye gidiyorsun ne oldu bile demedi öyle sinirli baktı bana
Demek ki yıldızlarınız barışmamız olabilir bazen nedensiz bir şekilde insanlar böyle davranışlar yapıyor yani genelde zorba ve saygısız insanlar onun seni takmadığı gibi sende onu takma
Evet zorba insan ve saygısız biri saygısı olsaydı öyle yapmazdı zaten benim 1 abim var 22 yaşında oda amcamın iş yerinde çalışıyor orada her gün oraya gidiyor sabah 9 da gidiyor gece 1 de geliyor eve hiç maaşı yok sigortası yok bir de onu çok çalıştırıyorlar abimde sessiz biri kendini savunamıyor onlara karşı babam her gün abime kızıyor orada seni eziyorlar sen sesini çıkarmıyorsun diyor geçen gün de o eleman orada beni ezerken abim yanımdaydı bir şey yapmadı bir şey söylemedi o elemana hatta üstüne oda bana kızdı abi haklıdır senin iyiliğin için söylüyor sen böylesin dedi beni haksız çıkardı
Abin niye maaşşız çalışıyor ya? Amcan sanki biraz gaddar gibi. Ve niye böyle sessiz sakinsiniz yani bu normal bende öyle biriyim fazla konuşmayı falan sevmem ama hakkınızı savunmanız lazım
Babam her gün abime kızıyor işe gitme başka bir iş bul evde çağrı merkezinde çalış yaparsın maaşı da asgari ücret aylık 11 bin TL abim bu ne çağrı merkezidir diyor yine çalışmaya devam ediyor her sabah abimi arıyorlar bazen uykusundan uyandırıyor çalışanlar gel bize yardım et bugün işler var diyorlar abimde gidiyor babam da her gün ona kızıyor artık gitme oraya çalışma orada diyor ama o gidiyor
Annem de abime orada çalışma diyor
Abim 5 aydır oraya gidiyor ilk ay sadece 3 bin TL para vermişlerdi ona 1 defa
Abin biraz saf galiba
3 bin TL mi her gün mü çalışıyor düzenli olarak 3 bin ne ya
Düzenli olarak 3 bin değil sadece 1 defa 3 Bin TL verdiler ona oda ilk ay ondan sonra bir daha vermediler evet abim saf
Her gün çalışıyor
Hiç tatili yok
Siz nasıl bir ailesiniz lan çıkarın o abini işten beleş çalışıyor şaka değil demi trolleniyor gibi hissediyorum
Hayır şaka değil keşke şaka olsa bizde işten çıkmasını istiyoruz ama bizi dinlemiyor ne yapalım