Canım çok yanıyor benim mutlu olmaya hakkım yok mu?

Babam yok benim keşke olsaydı bu hale düşmezdim gerçi babamın bıraktı beni daha çocukken niye elin oğlundan sahiplenmeyi bekliyorum ki ilk ilişkimde aldatıldım ikincisini çok sevdim çok bağlandım ama olmadı o da bugün bitti benim mutlu olmaya hakkım yok mu ya hep mi gözyaşı dokücem 🥺

Canım çok yanıyor benim mutlu olmaya hakkım yok mu?
Cevapla