Cidden yalnız yaşamak çok güzel değil mi aslında?

Arkadaşım yalnız yaşıyor ve banada diyor ki : ailenin kıymetini bilin yalnız yaşamak sandığınız kadar güzel değil , yalnız yaşamak zenginler için güzel. bizim gibi insanlar için bazen cehennem olabiliyor , çünkü paramız yok , evden işe işten eve , eve geliyosun konusucak kimse yok canın sıkılıyor uyuyorsun... Senelik izinde kafayı yemiştim evde çünkü dışarı çıksan para harcanıyor dedi , hasta oluyorsun teksin , bak ameliyat oldum evde kendi kendime baktim dedi... yani dizilerde gördüğünüz gibi değil dedi
Cidden yalnız yaşamak çok güzel değil mi aslında?
Cevapla