Türkler milliyetçi ve dindar bir halk olduklarından ötürü sosyalist olmazlar çünkü sosyalimzde eşitlik olduğundan dolayı milliyetcilgi bu eşitligi bozan bir parça olarak görülmektedir. ek olarak dinlerdede genllikle esitlik olmaması sosyalizmi dinlerdede karsı hale getirmiştir bu yüzden dine inanan insanlarda sosyalimzde uzak duracaktır buda bu sistemin türkiyede tutmaması anlamına gelir çünkü türkler milliyetçi ve dindardır orta adyalıları soydaş sovyetleri ise se onları (soydaslarını ) zorla işgal etmiş ve asimile etmi kötü devlet olarak görüyorlar
Toplumu baya incelemiş biri olarak diyorum ki sosyalizmin getirmek isteyenlerin yapacağı şey sosyalizmin dine karsı olmadanda uygulanabilecegini dinin aslında esitliği savunduğunu esas milliyetçilerin devletçi olduğunu ve sosyalizm in devletçi yönlerini öne çıkararak yani esiltikten ziyade devletçi yönü önplana çıkaranlar daha çok sevilir mesela akpliler ülkede önemli bir kesim ve onlar tipe çok kötü bakaren çin taraftarı perinçeke daha olumlu bakıyorlar yani sosyalizmi getirmek isteyenler diyecekler ki türkiyenin devletimizin güclü olması için devlet özel sektör e izin vermesin büt7n özel sektör kapatılsın özel okullar hasteneler hepsi devletin olsun devlet güclensin vsm diyecekler o zaman sosyalist kitle daha çok oy alır çünkü milliyetciler aynı zamanda devletcidirler bu şekilde sosyalist bir parti olsa o zaman oy alır Perinçek neden oy almıyor dersek kendisi dönek olduğu için oy almıyor bir kemalistim diyor ondan önce HDP tarzı şeylerle samimi olmuş birara en son maocu mu ne deniyorsa artık o oldu ve iktidar a yanastı ama suanki halı iktidar partisini sevenler tarafından begenilsede güvenmiyorlar Daha genç daha güvenilir biri olucak O zaman belki daha çok oy alan bir sosyalist partisi olabilir ve zamanla yükselebilir
Tipte hdpden dolayı kötü bakılıyor birde dediğim gibi türkiyede sosyalist partiler yanlıs propaganda yapılıyor biz gelicez her şey bedava olucak diyorlar halk halkcıd egilki halk devletci halkta diyorki lan nasıl bedava olsun ülkeyi batırır bunlar diyorlar ve oy vermiyorlar ama deseki her şey devletin olucak güclü devlet süper güc olucaz daha çok oy toplarlar
Türkiye de antiislamist parti pek oy almaz halk dindar parti kurulda iktidar kapatma davası açıp kapatmaya çalışır. normalde sosyalizm yapısal olarak din ve milliyetçiliğin karsısındadır ama genede beraber uygulanabilirlik dini ve milliyetcilgi daha farklı anlatılırsa berbaer uygulanabilirlik bunun en büyük örnegin milliyetcilikte aslında dinle biraz karsı karsıya gelebilir örnegin bir dinci derki Azerbaycan şia onlar Sünni değil onlar namazın 3 vakit olduğuna inanıyor onlarla biz kardeş olamayız dinlerini bozmuslar en fazla devlet çıkarı için karsılıklı anlaşabilir derken bir milliyetçi Azerbaycan istiyorsa hristiyan olsun biz onunla soydaşız yani kardeşiz diye ilir işte milliyetçilik ve dininde aynı anda uygularken çelişkileri olabilir ama buna rağmen ortak yönlerinden ilerleyerek berber götürilebiliyor bunu yapan çok örnek var sosyalizm ve milliyetcilikte orta yönü olan devletçilik yönü ön plana çıkartarak yürütebilir. Dine gelirsek türkiyede din düsmanı bir parti oy alamaz halk dindar din düşmanlığıyle sosyalizm gayet iyi yürür ama oy alamaz anca alması için baya şey yapmaları gerek fakat bu yaptıkları şey ters tepip şeriat bile getirebilirler yanlışlıkla şimdi bu nasıl olur dersen şöyleki dindar bir insanı dinden sogutmanın yolu genelde dindeki kötü şeyleri söylemektir örnegin bu dinde el kesme var gibi bir şey dersin o dindar insanda inanamıyorum ne kadar vahşi bir din der ve dinden soğur ve amaca ulasılmıs olunur fakat Bir insan örnegin dinde el kesme var din kötü denildiginds onun dinden çıkmasıno beklediginde tam tersi şunu da diyebilir oo el kesiyorum daha güzel işte kısasa kısas zaten ülkemizde katiller bile serbest bırakılıyor dinimiz ne güzlemis keşke dinle yönetilsekte sucluların kellesini alsakta rahat etsekte diyebilir yani sana kötü gelen başka birine iyi gelebilir ve onu daha çok sevmesine sebep olabilirsin.
Ve sen kısasın İslam'da var olduğunu söylerek onun İslam'dan sogumasını beklerken o kısası beğenilecek biri olabilir ve kısas zaten iyi bir şey diyebilir ve sialmı daha şevebilir ve kısasın uygulanmasını ve seriatın gelmesini isteyebilir yani sen dinden sogutucam derken karşıdakini şeriatcı yapabilirsin Türkiyede antiislamist parti oy alması için bu büyük riski göze Lanka gerekir halkı dinden soğutumay8 amaclarken daha da dindar hatta şeriatcı olabileceklerini göze alarak bu yola başkoymak gerkeri ama İslam düsmnaı ya da şeriatcı bir toplum bu iki uctansa liak müslüman bir toplum daha ılımlı daha sakin ve daha risklidir bu yüzden bu şeriat ihtimalini kimse göze alamaz En kötüsü kimsenin İslam'da olupta en tasvip edemeyeceği şe cariyeliktir ama onu bile kendi zevki için savunan erkekler kadınlarda savaştan sonra boşmu kalsın diyen erkekler Rus karılar savaştan kacıp ülkemize gelirse onlara para veririsek onlar cairye sayılırmı sınırsız alabilirmiyiz diye düsünebilievek olan insanlar bile ülkede mevcut olabilir yani islamın içeriğini olduğu gibi anlatmakta çok riskli büyük bir kesimi baya soguatacğı kesinken büyük bir kesimide daha da dindar yapacağı da bir gerçektir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Olamaz bence
Bende zaten olursa dedim.
Türkler milliyetçi ve dindar bir halk olduklarından ötürü sosyalist olmazlar çünkü sosyalimzde eşitlik olduğundan dolayı milliyetcilgi bu eşitligi bozan bir parça olarak görülmektedir. ek olarak dinlerdede genllikle esitlik olmaması sosyalizmi dinlerdede karsı hale getirmiştir bu yüzden dine inanan insanlarda sosyalimzde uzak duracaktır buda bu sistemin türkiyede tutmaması anlamına gelir çünkü türkler milliyetçi ve dindardır orta adyalıları soydaş sovyetleri ise se onları (soydaslarını ) zorla işgal etmiş ve asimile etmi kötü devlet olarak görüyorlar
Peki sosyalizmi benimsemeleri için nasıl bir şey olması lazım ki benimseyebilsinler?
Bu konularda bilgilisiniz galiba😊
Toplumu baya incelemiş biri olarak diyorum ki sosyalizmin getirmek isteyenlerin yapacağı şey sosyalizmin dine karsı olmadanda uygulanabilecegini dinin aslında esitliği savunduğunu esas milliyetçilerin devletçi olduğunu ve sosyalizm in devletçi yönlerini öne çıkararak yani esiltikten ziyade devletçi yönü önplana çıkaranlar daha çok sevilir mesela akpliler ülkede önemli bir kesim ve onlar tipe çok kötü bakaren çin taraftarı perinçeke daha olumlu bakıyorlar yani sosyalizmi getirmek isteyenler diyecekler ki türkiyenin devletimizin güclü olması için devlet özel sektör e izin vermesin büt7n özel sektör kapatılsın özel okullar hasteneler hepsi devletin olsun devlet güclensin vsm diyecekler o zaman sosyalist kitle daha çok oy alır çünkü milliyetciler aynı zamanda devletcidirler bu şekilde sosyalist bir parti olsa o zaman oy alır Perinçek neden oy almıyor dersek kendisi dönek olduğu için oy almıyor bir kemalistim diyor ondan önce HDP tarzı şeylerle samimi olmuş birara en son maocu mu ne deniyorsa artık o oldu ve iktidar a yanastı ama suanki halı iktidar partisini sevenler tarafından begenilsede güvenmiyorlar
Daha genç daha güvenilir biri olucak
O zaman belki daha çok oy alan bir sosyalist partisi olabilir ve zamanla yükselebilir
Tipte hdpden dolayı kötü bakılıyor birde dediğim gibi türkiyede sosyalist partiler yanlıs propaganda yapılıyor biz gelicez her şey bedava olucak diyorlar halk halkcıd egilki halk devletci halkta diyorki lan nasıl bedava olsun ülkeyi batırır bunlar diyorlar ve oy vermiyorlar ama deseki her şey devletin olucak güclü devlet süper güc olucaz daha çok oy toplarlar
Peki anti-islamist ama milliyetçi değerleri olan bir sosyalist bir parti olabilir mi Türkiye'de?
Keşke hesabınızı gizliye almasaydınız sizden bazı konular hakkında bilgi alabilirdim.☹️
Umarım kısa zamanda bir dönüş sağlarsınız efendim😊
Türkiye de antiislamist parti pek oy almaz halk dindar parti kurulda iktidar kapatma davası açıp kapatmaya çalışır. normalde sosyalizm yapısal olarak din ve milliyetçiliğin karsısındadır ama genede beraber uygulanabilirlik dini ve milliyetcilgi daha farklı anlatılırsa berbaer uygulanabilirlik bunun en büyük örnegin milliyetcilikte aslında dinle biraz karsı karsıya gelebilir örnegin bir dinci derki Azerbaycan şia onlar Sünni değil onlar namazın 3 vakit olduğuna inanıyor onlarla biz kardeş olamayız dinlerini bozmuslar en fazla devlet çıkarı için karsılıklı anlaşabilir derken bir milliyetçi Azerbaycan istiyorsa hristiyan olsun biz onunla soydaşız yani kardeşiz diye ilir işte milliyetçilik ve dininde aynı anda uygularken çelişkileri olabilir ama buna rağmen ortak yönlerinden ilerleyerek berber götürilebiliyor bunu yapan çok örnek var sosyalizm ve milliyetcilikte orta yönü olan devletçilik yönü ön plana çıkartarak yürütebilir.
Dine gelirsek türkiyede din düsmanı bir parti oy alamaz halk dindar din düşmanlığıyle sosyalizm gayet iyi yürür ama oy alamaz anca alması için baya şey yapmaları gerek fakat bu yaptıkları şey ters tepip şeriat bile getirebilirler yanlışlıkla şimdi bu nasıl olur dersen şöyleki dindar bir insanı dinden sogutmanın yolu genelde dindeki kötü şeyleri söylemektir örnegin bu dinde el kesme var gibi bir şey dersin o dindar insanda inanamıyorum ne kadar vahşi bir din der ve dinden soğur ve amaca ulasılmıs olunur fakat
Bir insan örnegin dinde el kesme var din kötü denildiginds onun dinden çıkmasıno beklediginde tam tersi şunu da diyebilir oo el kesiyorum daha güzel işte kısasa kısas zaten ülkemizde katiller bile serbest bırakılıyor dinimiz ne güzlemis keşke dinle yönetilsekte sucluların kellesini alsakta rahat etsekte diyebilir yani sana kötü gelen başka birine iyi gelebilir ve onu daha çok sevmesine sebep olabilirsin.
Efendim sizin gibi bilgili birinden beni takip etmenizi istesem olur mu? Sizin gibi bilgili birileriyle konuşma ihtiyacım var da😊
Takip ederseniz beni çok mutlu edersiniz efendim😊
Ve sen kısasın İslam'da var olduğunu söylerek onun İslam'dan sogumasını beklerken o kısası beğenilecek biri olabilir ve kısas zaten iyi bir şey diyebilir ve sialmı daha şevebilir ve kısasın uygulanmasını ve seriatın gelmesini isteyebilir yani sen dinden sogutucam derken karşıdakini şeriatcı yapabilirsin
Türkiyede antiislamist parti oy alması için bu büyük riski göze Lanka gerekir halkı dinden soğutumay8 amaclarken daha da dindar hatta şeriatcı olabileceklerini göze alarak bu yola başkoymak gerkeri ama İslam düsmnaı ya da şeriatcı bir toplum bu iki uctansa liak müslüman bir toplum daha ılımlı daha sakin ve daha risklidir bu yüzden bu şeriat ihtimalini kimse göze alamaz
En kötüsü kimsenin İslam'da olupta en tasvip edemeyeceği şe cariyeliktir ama onu bile kendi zevki için savunan erkekler kadınlarda savaştan sonra boşmu kalsın diyen erkekler Rus karılar savaştan kacıp ülkemize gelirse onlara para veririsek onlar cairye sayılırmı sınırsız alabilirmiyiz diye düsünebilievek olan insanlar bile ülkede mevcut olabilir yani islamın içeriğini olduğu gibi anlatmakta çok riskli büyük bir kesimi baya soguatacğı kesinken büyük bir kesimide daha da dindar yapacağı da bir gerçektir.
Peki takip edicem 👍
Atatürk bu konuda son sözü söylemişti zaten. Bize bizden başkası yaramaz.