Kadının kapanması ile sapıklık sorunu çözülmez?

Çözülmez hatta artar. Kadın çarşaf+peçe giyse erkeklerin duyduğu ilgi 2 katına çıkar. Çünkü artık kadın bedenini bile göremiyor, kadın bir insan değil, kadın bir obje artık. Bu tip giyim kuşam Arap toplumuna özgüdür. Şimdi gelelim kadın normal giyinirse; o vakit kadının obje olmadığı kabullenilmiş olunur. Kadın toplumda bir birey haline getirilirse sapıklık sona erer. Yani çarşaf filan, yahu erkeklere kızamazsın ki sapıklığı üreten şey bu. Siz Afganların sadece ülkemizde sapıklık yaptığını mı sanıyorsunuz? Ya da Pakistanlıların? Sapıklığı kadınların örtülmesi ortaya çıkardı kadınlar özgürce giyinse o gençlerin bir kısmı sapık olurdu hepsi değil...

Kadının kapanması ile sapıklık sorunu çözülmez?
Cevapla