Çocukluğunuz ve gençliğiniz nasıl geçti?

Benim tek kelimeyle berbattı. Hatta kabustu. Annemde babamda psikolojisi bozuk insanlardi. Harcandi ellerinde hayatim. Babam annemi doverdi annem beni. İlk cocuktum. Ben oldum diye bosanamamis. Hep beni suclardi. Dayaktan zaten pisirik bir cocuk olmus cikmistim. Gecenin bir yarisi sokaga atardi ya da elimi ayagimi baglardi. Misafir geldiginde misafirin onunde dudagimi patlatana kadar vururdu. Hala ne yaramazlik yaptigimi hatirlamam. Hatirladigim yedigim dayaklar. Dedim ya zaten konusmaya bile korkardim. Pisiriktim. Arkadasim hic yoktu. Hergun mutlaka yerdim o dayagi. Babam dovmezse annem, annem dovmezse babam. Gozumun uzerinde kasimin olmasi yeterliydi dayak yemem icin. Ha oyle elle falan degil ha. Annemin uzerimde oklava kirdigi cok olmustur. İlkokul cagindaki cocuksun ve uzerinde oklava kiriliyor. O zamanlar yoktu sanirim boyle devletin cocugu ailenin elinden almasi falan. Hem olsa nerden bilecem. Kucucuk cocuktum. Evde televizyon bile yoktu. Ev telefonu vardi o da kilitliydi arama yapamiyordun yani. 4 ya da 5 yaslarindaydim. Sokakta tek basima oynardim. Pisirik oldugum icin diger cocuklar doverdi beni benimle oynamazlardi. Ama yine de eve girmek istemezdim. Evin kapisina kadar gelirdim iceride huzursuzluk oldugunu dusunup tekrar sokakta tek basima oynamaya devam ederdim ve o zaman sadece 4 yasindaydim. Babamin maasi iyiydi. Ulkenin maas ortalamasinin ustundeydi. Ama bana hic bayramlik alinmadi. Harclik hic verilmedi. Arkadaslarim teneffuste kantine giderdi. Kantine hic gitmedim. Ayakkabi alirdi mesela babam. Alti parcalanana kadar giyerdim. Alti parcalaninca yenisi alinmazdi. Altina ayakkabi tamircisinde yeni taban yaptirirdi. O kadar kotu gorunurdu ki anlatamam. Alti ayakkabidan iki numara buyuk olurdu. Sinifta gorunecek diye siramdan hic kalkmazdim eve gidis zili calana kadar. 7 ya da 8. Sinifa gidiyordum. Ogretmen tahtaya kaldiracak diye odum kopardi. Hatta bi defa kaldirmistida bayilacak gibi olmustum. Cikolata bile almazdi babam. Tadini bilmezdim. Bi defasinda kucuk bir cikolata istemistim. Simdiki degeri en fazla 1 tl dir. Kucucuktu. Onu bile almamisti. Yillar gecti belki ustunden ama bende o kadar rahatsizliklar birakti ki anlatamam. Bayram bayram nerden cikti bunlar unutsana diyorsunuz belki ama unutulmuyor ki. Yerlesmis bilincaltina. Babami torunu olan kiz cocuguyla markete giderken gordum. Elini tutmustu ve konusa konusa ona biseler almaya gidiyolardi. O an gecmise dondum. Cikolatanin tadini bile bilmeyen o kizcagizi hatirladim.

Çocukluğunuz ve gençliğiniz nasıl geçti?
Cevapla