Dün doğum günümdü ama kimse hatırlamadı. Ne yapmalıyım?

Dün doğum günümdü. Tek kişi hatırladı en yakınım dediğim arkadaşım kız kardeşim gibidir. Ne diğer arkadşlarım ne annem ne babam ne kardeşlerim ne akrabalarım kimse hatırlamadı… ki ben herkes için uğraşan biriyim daha küçüklükten kimin doğum günü yaklaılırşa organizasyon yaparım 1 hafta önceden. Hiç değerim yok çok kötü hissediyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Çok teşekkür ederim yorumları çok uzun zaman sonra gördüm. Ağlayarak yazmıştım. Gülümsedim Şu an
Dün doğum günümdü ama kimse hatırlamadı. Ne yapmalıyım?
Cevapla