
Evim en yüksek katta. Birinin beni görmesi için uydu bağlantısı kurması lazım. Hoş yine don paça değil şortla güneşleneceğim :D Hoş bizim komşulara belli olmaz drone falan kaldırırlar. Neyse vazcaydım :D

Evim en yüksek katta. Birinin beni görmesi için uydu bağlantısı kurması lazım. Hoş yine don paça değil şortla güneşleneceğim :D Hoş bizim komşulara belli olmaz drone falan kaldırırlar. Neyse vazcaydım :D
Hayır ayıp olmaz :D zaten yüksek katta oturuyormuşsun kim ne diyebilir ki. eğer kimse görmüyorsa sorun olmaz zaten görse de sorun olmaz yani nasıl güneşlendiğine bağlı. ben normal tişört ile çıkıp güneşlenirdim kimse de bir şey diyemezdi çünkü normal oturmak gibi olurdu benim için. ama sadece şort falan varsa dronela falan izlerler belki de ama o kadar da yapmazlar :D
Cevap
9Cevap
Kimene güneşlen, koy leğen jdjdjd Burhan Altıntop takıyor mu😀Canım Tokat'lım. 😀
Ben de öyle yapıyorum denize gideceğim önümüzdeki ay gitmeden beyaz beyaz gitmeyim bronz gideyim diye sksksks ama keyifli
teras varsa vazgeçme boş ver konu komşuyu bak keyfine
Olmaz ama plaja gitsen çok iyi olur hem denize girersin hem güneşlenirsin abi 😄
Neden ayıp olsun kimse yoksa uzan güneşlen nolucak 😃
Keyif senin kardeşim ama karşı komşu kıllı bacaklarını görürse sıkıntı olabilir 🤣
Yoo hayır imkan dahilinde her şey yapılabilinir, kimse takılmaz👍🏻
Kendine zaman ayırman senin için daha iyi olur en azından bir gününü ayırıp gidebilirmelisin
O zaman çıplak güneşlen, güneş kremini sür ve uzan 🤣🤣🤣
Detayi birine mi yazdirdin hiç senin dilin değil 🤦
Bir de leğen koy çıp çıp
Artık her yerde aşırı yüksek katlar var. Doğuda evler bile öyle. 😀 Kiralık rezidans mı?
Şisme havuzun varsa beni de cagr
Teyzeler görseler adını çıkarırlar😃 dikkat ama gayet iyi fikir bence.
Hayır, olmaz. Bizim evde güneşlenenler var.
Kime ayip olcak ya sallasana ,🤗
Abiş yere minder koy yat uzan.
Bir şey olmaz
Tez antitez sentez üçünü de sen yaptın 😄💁♀️
Gayet iyi fikir
Bu kadar zevksiz olma abi :D
Amaan kime neymiş ayıplayan bakmasın
Hayır en iyisi çık güneşlen derim
Gayet mantıklı bana göre
Herşeyi çıkart güneşlen apış arasını güneşlendir
Şortu da çıkar
Olmaz
Zaten öyle yapıyorum
Hayır olmaz
Türkiyedeysen olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?