Plaja gidecek vaktim yok, balkonda güneşlensem ayıp olur mu?

Plaja gidecek vaktim yok, balkonda güneşlensem ayıp olur mu?

Evim en yüksek katta. Birinin beni görmesi için uydu bağlantısı kurması lazım. Hoş yine don paça değil şortla güneşleneceğim :D Hoş bizim komşulara belli olmaz drone falan kaldırırlar. Neyse vazcaydım :D

Plaja gidecek vaktim yok, balkonda güneşlensem ayıp olur mu?
Cevapla