Kocam taytla işe gitmeme kızdı. Neden bu kadar anlayışsız ki?

Tamam çalıştığım fabrikanın yüzde doksan beşi erkek ama çıplak değilim ki tayt giymişim çok mu? Güya popoma bakarlarmış da bilmem ne. Abartıyor bence.

Kocam taytla işe gitmeme kızdı. Neden bu kadar anlayışsız ki?
Cevapla