Güncellemeler
+1 yıl
Olur da evlenirsem, bekarken şunu da yapsaydım ya da keşke bekar olsam yapardım, diyebileceğim neler olabilir?
Evli arkadaşlarım evlensen de bakarken yaptığın her seyi yapabilirsin, diyor. Bence kesinlikle öyle değil. Sizce bekarken yapıp evliyken yapılamayacak aktiviteler neler? Örn. Bayramda hem kendi hem onun akrabalarını ziyaret etmek zorundasın ama bekarken hiçbirini 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
O biraz kocana bağlı sanırım. Tabiki ikinizinde kişisel alanı bağımsız bir sosyal hayatı olabilir. Olması gerekende bu. Ama herşeyde yapılmaz yani 😂 Örnek olarak evli olsak ben arkadaşlarımla gece klubüne gideyim desem. Veya kieve deplasmana fener maçına herhalde sende izin vermessin gibi
Aldatmissiniz demek
Bence gitsin ama erkekler zoru görmeyince ipin ucunu kaçırıp suyunu çıkarıyorlar.
Bence gitsin diyorsun ama sonunda bir kiyane var sanki 😂 gidebilirmi gidemezmi net?
🤨🤨
Gitmesinde benim icin sorun yok
Anladım şey demek bu. Ben kırmamak için git derim ama. Oda eşek değil ya gitmemesi gerektiği anlayp ne kievi kız kalk seni çengelköye kahvaltıya götürüm desin 😂
Hayır öyle değil. Tabiki gidebilir. Ben bir yere gitmek istediğimde o da aynı şekilde karşılamalı.
Anladım tabi doğru olan o bencede. İki tarafında kendi kişisel alanı ve bağımsız sosyal hayatı olması lazım. 10 sene 20 sene belki bir ömür boyu beraber olacaksınız. Sürekli herşeyi beraber yapmak bi yerden sonra illaki bi soğukluga ve monotonluga neden olabilir. Ama yinede her şey yapılamaz bence. Şahsen ben eşimin arkadaşıyla benden uzak bi yerde tatile çıkmasını istemem mesela. Bu güvenle veya kıskançlıkta ilgili değil. Dünyanın binbir türlü hali var. Bi sorun oldugunda en fazla yarım saat içinde yanında olabilmem lazım yoksa rahat edemem ben 😂
Sen en iyisi boynuna ip bagla uzaklaştığında çekersin geri gelir 😂 yahu başına bir geleceği varsa yanındayken de gelebilir ve elinden bir şey gelmeyebilir.
Akraba kısmında hemfikirim.
Diğer konularda da çocuk olunca sorumluluk artıyor belli bir süre özellikle kadınlarda uyku düzeni olumsuz etkileniyor.
Cocuk olmadığı zamanlar icin ne yapılabilir?
Eş eğer kafa dengi biriyse beraber vakit geçirmek en güzeli
Mesela beraber seyahat etmek ya da tatile çıkmak
Ya da piknik yapmak
arkadaşlarınla buluşmalar. evliler illa kocalarıyla gidecek, tek gidecekleri yerleri sevmiyorlar
Gelme de diyemiyorlar. Yapışık ikiz gibi
çağırmıyorlar ki teksen. aynen yapışıklar. görmemişin eşi olmuş işte
Evli arkadaşlarınınki gibi bir koca bulduğunda herşeyi yaparsın neden olmasın.
Onlar koca meraklısı olduğu için pek bir şey yapmıyorlar sadece iddia ediyorlar.
Çocuk olunca gezmek zor
Evet doğru.
Tam sevişirken ağlar falan zor yani
Onu göze alacaksın
En iyisi yapmamak
Şimdi size doğru geliyorum babanla biraz konuşacaklarım var 10 dakika ya ordaym
Ben seni anladım sen beni anladın konu kapanmıştır
Sen kimsin ve neyi anladım?
Gece eve geç gelmek olabilir
Bence bu evliyken daha kolay. Beraber çıkarsın. Bakarken zor.
*bekarken
Kız kıza tatile gidemezsin mesela
Yine gidilir de bi ton heves kaçıracak cümlelerden sonra hala gitmek istiyorsan gidersin.
Kocan varken gidemezsin
O yüzden yok.
Ahaha bu seçim size kalmış
😇
Nişanlı mısın
Tabiki hayır.
Niye dertlendin bu kadar erkenden
Erken? 😂😂😂 derdim yok ben rahatım
Nişan yok yuzuk yok Evlilik olup gezmeler düşünüyorsun. Gerçi sen evde kalmışlar arasındasin
Evli arkadaşlarım ile olan muhabbet icin sordum bu konuyu zaten. Senin evde kalmakla ilgili derdin olabilir ama benim evlenmekle ilgili derdim yok 😂
Evlisin o zaman 😂😂
Hayır ya bekarım rahatim
Bekarsin ama seni dertli gördüm bu konuda
Yaklaşımını çok beğendim tebrik ederim 😂
Ricaaa ederim. 😁😁😁
Senin gibi biriyle evlenmem lazım 😂
Çok odunsun
Sagol ya. Kırdın beni 😒
Bir şey söylüyorum kaale almamışsın
Odun olduğum için mi benimle evlenmek istedin?
Senle demedim senin gibi biri dedim
Afedersin. E ben ne yapabilirim bu konuda senin için anlamadımki. Cevap vermemişsin dedin. Cevap verdim ama konu muhatabı ben değilmişim. E o zaman banane 😂
Sen neden böyle gıcıksın bayan gizli
Gerçekleri söylüyorum.