O koyunu kesince cennete giriyosunuz?

Gece bize kurbanlık koyun getirdiler. Bugun kesilecek. Evde herkese nefret kusdum tabi. Agzimdan cikani söyledim. Fakir fukaraya yardim etmek istiyorsan kasaptan etler al, alisveris yap, yemek, kiyafet okul ihtiyaclari dagit insanlara. O koyunu kesince gunahlariniz sifirlanmis olmuyor ama siz kesince oyle zannediyorsunuz ya işte bunu Allah için degil nefsiniz icin yapiyorsunuz insanlar gercekten bayiliyor her seyi dine baglamaya. Eti git kasapdan al ama evde ayak altinda o kurbani kesmek fetish yapmak nedir ya. Kavga ettik ciktim evden. Tum insanlardan tiksiniyorum
O koyunu kesince cennete giriyosunuz?
Cevapla