İETT otobüsünde kavga çıkarttım suçum var mı?

koltukta oturuyordum birisi geldi kardeşim kalksana burada anne annen yaşında kadın ayakta duruyor dedi sen oturuyorsun dedi bende kardeşim oturmak isteyen taksiye binsin oturan kişi koltuğunu vermek istemiyorsa vermez dedim oda yaşlıysa vermek zorundasın dedi bende vermiyorum kardeşim dedim üzerime yürüdü birbirimizin boğazını sıktık yolcular araya girdi şoför direksiyondan arkadaşlar sakin diye bağırdı benim suçum var mı acaba kafayı çok taktım
İETT otobüsünde kavga çıkarttım suçum var mı?
Cevapla