Hem saygılı hem kafa dengi insan bulmak çok zorlaşmadı mı sizce de?

Arkadaşlıktan bahsediyorum. Yani insanlar resmen bölünmüş eğlenceli olanlar suyunu çıkarmış durumun saygının zerresi yok, saygılı efendi olanlar da fazla mülayim konuşacak konu yok. Eskiden sanki daha kolaydı hem eğlenceli hem kibar insan bulmak

Hem saygılı hem kafa dengi insan bulmak çok zorlaşmadı mı sizce de?
Cevapla