Bayramda parası olan tatile gidiyor. Bayramı aile ile geçirmek sizce de sıkıcı değil mi?

Hele ki Kurban Bayramı daha bir sıkıcı benim sabahın köründe kalkıyor şu nerede bu nerede şu bıçak nerede bilmem nelerde sonra etler geliyor onlar etlerle uğraşırken gelen gidenle uğraş istedikleri şeyleri getir falan tarih öğretmeni olarak atandım seneye bayramda gelmeyi düşünmüyorum ailemin yanına haksız mıyım siz ne yapıyorsunuz

Bayramda parası olan tatile gidiyor. Bayramı aile ile geçirmek sizce de sıkıcı değil mi?
Cevapla