Kim ne derse desin kizlar daha sıkıcı.
Tabi her zaman değil ama genel olarak kızlarla vakit geçirmek mi güzel erkeklerle mi?
Kim ne derse desin kizlar daha sıkıcı.
Tabi her zaman değil ama genel olarak kızlarla vakit geçirmek mi güzel erkeklerle mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kızlarla tabi ki de
Erkek ortamı eğlenceli oluyor ya ama kız kıza olmak da çok kötü değil
Aynen dedi kodu falan akşam oluyor
Yok ya tamamen dedikodu değil kendi hakkımızda da konuşuyoruz 😅😅
En fazla manita muhabbeti yapıyorsunuz başka bir şey yok
Ya kötü değil kız ortamı konuşacak bir şeyler illa ki olur
Kızlarla konuşacak bir şey yok ki. Zaten kafadengi olanını bulmak çok zor.
Erkekler saçma da olsa muhabbeti ilerletiyor kızlarla olunca mal mal bir birimize bakıyoruz
Net erkeklerle daha eglenceli gercekten daha relaxlar
Kızların hep aynı tantana
Genel olarak sıkıcılar
Aynen reisim
erkekler der susarım.