Çok bunaldım.
2 tane çocuğum var, daha doğrusu bebeğim var, borçtan harçtan kafamızı kaldıramaz hale geldik. Evin eşyalarına kadar sattık.
Eşim hamileliğim boyunca yanımda değildi ve tazecik bebekle eve geldiğimde sadece kuru bir döşekte yattık. Eşim 1 ay evde durdu durmadı, borç ödeme derdinden yurt dışına gitti.
Kaldım 2 tane bebekle bir başına. İkisini birden idare edemiyorum, tek başıma yemek dahi yapıp yemekte çok zorlanıyorum. Eşime "gitme çok zorlanıyorum tek başıma" dememe rağmen borç belası yüzünden beni burada bıraktı gitti.
Bu arada ailemden kimsem yok. Önce annem vefat etti. Geri kalanları da deprem.
O kadar yalnız, çaresiz hissediyorum ki.
Yokluk bir yandan canımı sıkıyor
Destekci kimse olmaması diyer yandan canımı sıkıyor.
Şu bayram sabahı çocuklarıma bir bayramlık giydirememek ayrı canımı sıkıyor.
Koluya komşuya girmek istemiyorum, onlar bana gelir de yedirip içirecek ne veririm diye dertleniyorum. Yedirip içireceği de geçtim, gelen misafiri oturtacak koltuk dahi yok. Boş evde 1 tane döşek o kadar.
Kendimi ve psikolojimi zar zor ayakta tutuyorum. Bu yazımı okuyandan tek ricam var, yardım mardım istemiyorum, sadece insanı rahatlatacak 2 cift söz...
2 tane çocuğum var, daha doğrusu bebeğim var, borçtan harçtan kafamızı kaldıramaz hale geldik. Evin eşyalarına kadar sattık.
Eşim hamileliğim boyunca yanımda değildi ve tazecik bebekle eve geldiğimde sadece kuru bir döşekte yattık. Eşim 1 ay evde durdu durmadı, borç ödeme derdinden yurt dışına gitti.
Kaldım 2 tane bebekle bir başına. İkisini birden idare edemiyorum, tek başıma yemek dahi yapıp yemekte çok zorlanıyorum. Eşime "gitme çok zorlanıyorum tek başıma" dememe rağmen borç belası yüzünden beni burada bıraktı gitti.
Bu arada ailemden kimsem yok. Önce annem vefat etti. Geri kalanları da deprem.
O kadar yalnız, çaresiz hissediyorum ki.
Yokluk bir yandan canımı sıkıyor
Destekci kimse olmaması diyer yandan canımı sıkıyor.
Şu bayram sabahı çocuklarıma bir bayramlık giydirememek ayrı canımı sıkıyor.
Koluya komşuya girmek istemiyorum, onlar bana gelir de yedirip içirecek ne veririm diye dertleniyorum. Yedirip içireceği de geçtim, gelen misafiri oturtacak koltuk dahi yok. Boş evde 1 tane döşek o kadar.
Kendimi ve psikolojimi zar zor ayakta tutuyorum. Bu yazımı okuyandan tek ricam var, yardım mardım istemiyorum, sadece insanı rahatlatacak 2 cift söz...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer