AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Biraz daha detay ver
Detay şöyle bu kız İzmir'e geldi benim olduğum şehire geçen geldi buljşamadık işte bişeyler yaşamış söyledi iyi değilim dedi bidaha geldi şimdi dedim buluşalım mı ben gitmeden dediki çık hemen buluşalım ben çıktım dedi ben de şaşırdım dedim bi plan yapsaydık öyle buluşmayı diyorum ki sizce benim çıkamayacağımı düşündüğü için mi bilerek böyle dedi?
Ee bulustunuz mu peki
Bunu şu an güncel olarak yazıyorum şu an oluyo bu olay
Din din din din 😀
Yaaa o zaman bence kız dışarıdadır o yüzden hazır dışarıdayken görüşelim anlamında yazmıştır.
Kızla aranızda duygusal bir şey var mıydı ya da kız şakacı bi kız mı?
Ya dışarıda ama ben yazdım anı oldu diye benim içinde öyle dedi sonra ben kimseyle kolay kolay buluşmam sana herşeyimi anlattım dedi ama korkuyomuş
Bence kıza açıkça sor ya. Ne kaybetceksin. Dalga mı geçiyor yoksa benim dediğim gibi mi öğrenmiş olursun banada yaz sebebini😂
Hmmm internetten tanıştınız kız buluşmaya mi korkuyor
Diyorum ki neyden korkuyorsun diyorum bilemedim dedi yani bilmiyorum şunu unuttum biz bununla sanaldan tanıştık
Kız çok şey yaşadı bana anlattı hepsini çok şey paylaştık şimdi tepkiden korkuyomuş
Heee görüşün sen rahat davranirsan o da rahat hisseder
İşte ben dedim ki ben büyük tepki vermem güven dedim bilemiyom diyo sonra evden çıkınca şeytan girdi aklıma falan dedi
Benlik bi sıkıntı yok
Ne gibi şeyler yaşamış ki. Tanımıyorum detaya girmeden anlatabilirsin
Çok şeyler yaşadı ailesel farklı şeyler
Güveni kırık biraz zor güveniyo ama benim hakkımda da güveniyo bana ama tam değil
Sen özele gel
Hmm anladım sanaldan yazması kolay. Yüzyüze anlatması zor şeyler. Utanıyor çekiniyordur. İnternetten olduğun için güvenmiyordur. Yüzyüze gelince güven kıracak şeyler yapmazsan sana güvenir.
Özelden konusmuyorum kimseyle sağol yinede
tamam dedi
İyi bakalim bol şans
Sence napalım ilk buluşmada keşke özele gelseydin rahat konuşurdum
Dedim ki zorlamış gibi oldum dedim yok ya diyo sinir etme diyo silerim falan diyo ya
Yani konuşma ağırlıklı olsun istiyosan kafeye çağır sohbet edin. Ama gezme tozme eğlence diyosan avm de veya lunaparkta takılabilirsiniz. Yaşlarınız kaç? İlk buluşmada kafe daha iyi olur bence. ya da önce yemek yeyip sonra kafe yapabilirsiniz. Sonrakilerde gezersiniz
Hee cok mu tekrar ettin zorlamış gibi oldum diye?
Yanlış anlamada kız biraz ergen gibi geldi
Yani küçük mü diyosun yaşı yoksa çıkamamış mı ergenlikten diyosun anlamadım aslında fazla tekrar etmedim ama öyle yani kabul şu şekilde etti offf peki
Yaşı kaç ki ben konuşmalarından öyle hissettim.
Ben olsam görüşmezdim ama sen bilirsin
İkimiz de 18 19 arası
Hmm anladım
Ya ehliyet falan aldı
Ehliyetle ergenligin ne alakasi var canım. Fazla olgunlaşmamış gibi gelmişti yaşına göre normal. Bana çocuksu geliyor
Neden şimdi öyle dedin
Ergen derken yaşı küçük yalan söylüyo anladım
Hayır yani offf tamam ya da sinir ettin silerim falan bu tripler ergence yani çocuksu geldi
boş ver benden çok etkilenme srn nasil hissediyorsan öyle düşün
Kafam karıştı 😀
Neden karıştı nasıl karıştı
Eve gideyim konuşalım dedi ama şimdi benim kafam çok karıştı
Nasıl ya bulusmayacak mısınız
Sen kaç yaşındaydın
Sen çok mantıklı geldin
Ben 27 yaşındayım o yüzden çocuksu geldi bana çok takılma yaşına göre normal
Bana da sen söyleyince öyle geldi ki ben çok çok olgunun
Yaşıma göre
Aynen senden öyle bir şey sezmedim daha ama kızı da tanımıyorum sadece o yazdıkları öyle geldi sen daha iyi bilirsin. Ben bir iki cümlesine göre öyle bir şey dedim. Normalde nasıldır bilmiyorum.
Teşekkür ederim
Ne demek
Bide buluşunca napacağımı bilmiyom daha doğru dürüst bişey demedi ki büyük ihtimal buluşursak bana kitleyecek ki fazla para da yok ben de yapacak bişeyler
Hmm o zaman bi parkta oturun. Sahile gidin
Öyle yapalım demi
Aynen paran yoksa hiç cafe yemek falan teklif etme.
Ben de öyle düşündüm o da diyodu sahile gidesim var falan filan diye
Aynen güzel olur. Dondurma alırsınız
Aslında normal de var da bu aralar borçlar falan var sikışığız yoksa babamdan falan alırdım bayramı zor geçirecez durumumuz iyi de borcumuz ödedik o yüzden bu ara sıkıntılı
Olsun canım ben garipsemedim ki olmayabilir gayet normal. Bide yaşın küçük daha kendi paranı kazanmıyosun çok normal. Açıklama yapmana gerek yok. Bak kıza hiç bunları söyleme özgüvenli davran. Hadi bakalım 😊
Eve gidince yazacam dedi bence eve geldi ama yazmıyo
Belli olmaz hemen kötü düşünme. En kötü sen yazarsın naptın diye
Hatta şimdi yaz saat geç oldu ne zaman buluşacaksınız
Yok şimdi buluşmayacaz
Planlayalım dedim planlayacağız bayramda olabilir ikinci günü veya 3. Günü
Haa ben bugün sandım. Bekle o zaman yazmasını
Şimdi yazdım ne diyosun diye kararsızım korkuyorum yazmış
🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Bundan olmaz gelmedi bir sürü bahanesi var neyse olmadı yani eğer olsaydı gelirdi olmadı başlamadan bitti
Yanlış kişi😆
Gelmeyeceği belliydi ya neyse hayırlısı olsun uğraşma sende artık onun için
Kızın yazdıklarından anlamış olman lazım biraz ama olsun hayırlısı 😅
Anladım da yine de emin olamadım
Anlamam lazım da Bayadır konuşuyoruz ondan
Neyse olsun ya ne konustugunuzu biliyorum yinede kız hakkında kötü bir şey söylemeyelim hayırlısı olsun hakkınızda
Yok kimlik bisey yok ben çok aptalım
Nasıl yani
Öyle ya ben aptalım ki bu kızla muhatap oluyorum başka işim yok
canım gibi sanaldan tanıştığım birinden medet işte bu aptallık
Öyle deme ya kız iyi biri gibi geldiyse sende bosluktaysan normaldir. Sanaldan tanışıp evlenen çok kişi var. Seninki olmadi diye kendine haksızlık etme. Ama sana tavsiyem sanalda kimseye çok güvenme.
Yok ya güvenmem zaten
👍🏻👍🏻
Bide sevgili değil zaten arkadaş oaktı amacım
Kızlar öyle düşünmez işte boş ver geçmiş gitmiş