Ablam çalıştığı için temizliğini yapıp çocuğuna bakıyorum. Kendimi ezdiriyor muyum sizce?

18 aydir ara ara ama sürekli ablamda kalıp çalıştığı icin ona yardim edip bütün ev işlerini ve temizligini yapip cocuga bakıyorum, ama ablam su zamana kadar bi teşekkür bile etmedi, gene sorun degil onun icin yapmiyorum zaten ama evde bana karsi bazen bir seylerin hesabini yaoabiliyo, mesela cukalatayi bitirmisim onu kizina almis falan, yani kendi kizinin önüne her seyi seriyor ama bana gelince ince hesap yapiyor, zaten para da istedigim yok niye bu kadar hesap yapiyo anlamiyoum, enistem de oyle, her gun vocuga kagit para verip bir şeyler aliyorlar simartiyorlar gene onda gozum yok ama iyiligin sonunun boyle olmasina gulsem mi aglasam mi ona takildim

Ablam çalıştığı için temizliğini yapıp çocuğuna bakıyorum. Kendimi ezdiriyor muyum sizce?
Cevapla