saygı duymuyorlarsa bile hakart edemezler sevgilim homofobik ve hakaret ediyor bende hakaret edemiyeceğini söyleyince bisex ilan ediyor beni işte böyle bir cahil
pedofili ve ensestler lgbtye girdiğini düşünüyorum lgbt+ olarak nitelendiren bazı kişiler var fakat lgbt ve pedofili enset ilişkiler oldukça farklı bir durum bana göre saygı duymak zorunda değilsin aam bu onlara hakaret edebiliceğin anlamına gelmez zaten etmiyorsan da sıkınt yoktur
Ben heteroyum. Kimse ben heteroyum diye bas bas bağırmıyor. Şu an olduğu gibi her zaman lgbtlerede saygı duyuldu. Kimse sokakta erkek erkeğe kari kariya sevisenlere s2senlere birsey demiyor. Ne zaman ki aptal saptal çıkıp bağırıp çağırdıklarında sorun oluyor. Mesela geçen pazar ben Beyoğlu’ndan Beşiktaş’a giderken yapacakları it gibi bağırmaktan başka bir şey olmayan mitinglerinden dolayı 3 saat yol aramak zorunda değildim. Ne s2m yiyorlarsa yesinler anlayacağın kimsenin kimseye birsey dediği yok. Varsada insanlar düşüncelerini söyler. Katılırsın katılmazsın. Anlayabiliyor musun?
bağırıp çağırmaları beni ilgilendirmiyor istiyen yapsın mitingini vs vs şeyini bu beni alâkadar etmez fakat benim burada demek istediğim düşünce söylemek değil karşı tarafa hakaret etmez zaten bana sana düşünce söyleyemezsin demedim ki karşı tarafa hakaret edemezsin hakaret etmiyorsan da sıkıntı yok saygıda duymana gerek yok bence fakat hakaret ile düşünceni söylemek çok farklı bir durum Anlıyor musun?
Hakaret olarak algıladığın şey o kişinin düşünceleridir söylemeleridir zaten anlamadığın ne var bunda ki? Örneğin ben yukarıda pedofililer aşağılık insanlardır diyorum ve aynı sekilde lgbtcilrrde aşağılıktır diyorum. Bu benim düşüncem mesela. Bu şimdi hakaret mi oluyor bunu lgbt ci birine söylediğimde? Bir sebep bile belirtmeme gerek yok diyorum çünkü sadece aşağılık olduğunu düşünüyorum. Anlatabiliyor muyum?
hayır öyle bir düşünceden bahsetmiyorum ben karşıdaki kişiye kötü karakterli argo şekilde küfürden bahsediyorum hakaret dediğim bu nasıl bu konuda onlara saygı duyuyorsam sizin düşüncelerinize de saygı duyuyorum
zaten sana saygı duy diye yalvarmıyorlar ki sen onlar saygı duymak zorunda değilsin ama bu onlara hakaret edebiliceğniz anlamanıda gelmez etmiyorsan zaten sıkıntı yoktur
Saygı duymuyorum derken Nefret ediyorum anlamında söylemiştim 😄 ve eşcinsellik asla normal değildir benim için hepsi özenti ucubeler (çift cinsiyetli olanları hariç)
nefret veya saygı duymamak aynıdır zaten saygı duymuuorum diiince onları seviyorum anlamı çıkmaz zaten fakat sen onlara karşı hakaret sözcükleri edemezsin ve sence şu an ki toplumda kim özenti olmak ister sokak ortasında dövülmek sosyal medyada bile linç yiyebiliceği takdirde istediği şekilde davranamamayı kim ister bilmiyorum ama bazı şeyler özentilik değildir içten gelir
aynn knk yoktur ne bu insanlar psikolojisi bozuk yani sen benim bundan önce yazdımı tekrar oku bence sen nefret edebilirsin saygı da duymayabilirsin ama kişinin kendine ve hissettiği şeylere karışamaz hakaret edemezsiniz ben bunu diyorum ne uzattın yani isterse öyle bir horman olmasın o kişi bir erkeği mi seviyor tamam bu kadar net bir şey
Aynen aynen o zaman pedofili de yasal 15 yaşında birini seversem ve oda beni seviyorsa kime ne dimi? Aynı şeyler toplumda yeri yok bunların neyse uzatmayalım yeter
offf ben onu mu diyorum lgbt+ denilen şeyden bahsetmiyor ben sadace düz lgbt olayınsan bahsediyorum pedofili bambaşka zaten fakat başka bir yönelim hissetmek farklı bir cinsiyet hissetmek faha başka okay
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence kimseyi düşünmeyin
Pedofiliciler ensestler ne ise eşcinsellerde benim için o kıvamda. Bende homofobikim.
pedofili ve ensestler lgbtye girdiğini düşünüyorum lgbt+ olarak nitelendiren bazı kişiler var fakat lgbt ve pedofili enset ilişkiler oldukça farklı bir durum bana göre saygı duymak zorunda değilsin aam bu onlara hakaret edebiliceğin anlamına gelmez zaten etmiyorsan da sıkınt yoktur
Ben heteroyum. Kimse ben heteroyum diye bas bas bağırmıyor. Şu an olduğu gibi her zaman lgbtlerede saygı duyuldu. Kimse sokakta erkek erkeğe kari kariya sevisenlere s2senlere birsey demiyor. Ne zaman ki aptal saptal çıkıp bağırıp çağırdıklarında sorun oluyor. Mesela geçen pazar ben Beyoğlu’ndan Beşiktaş’a giderken yapacakları it gibi bağırmaktan başka bir şey olmayan mitinglerinden dolayı 3 saat yol aramak zorunda değildim. Ne s2m yiyorlarsa yesinler anlayacağın kimsenin kimseye birsey dediği yok. Varsada insanlar düşüncelerini söyler. Katılırsın katılmazsın. Anlayabiliyor musun?
bağırıp çağırmaları beni ilgilendirmiyor istiyen yapsın mitingini vs vs şeyini bu beni alâkadar etmez fakat benim burada demek istediğim düşünce söylemek değil karşı tarafa hakaret etmez zaten bana sana düşünce söyleyemezsin demedim ki karşı tarafa hakaret edemezsin hakaret etmiyorsan da sıkıntı yok saygıda duymana gerek yok bence fakat hakaret ile düşünceni söylemek çok farklı bir durum Anlıyor musun?
Hakaret olarak algıladığın şey o kişinin düşünceleridir söylemeleridir zaten anlamadığın ne var bunda ki? Örneğin ben yukarıda pedofililer aşağılık insanlardır diyorum ve aynı sekilde lgbtcilrrde aşağılıktır diyorum. Bu benim düşüncem mesela. Bu şimdi hakaret mi oluyor bunu lgbt ci birine söylediğimde? Bir sebep bile belirtmeme gerek yok diyorum çünkü sadece aşağılık olduğunu düşünüyorum. Anlatabiliyor muyum?
hayır öyle bir düşünceden bahsetmiyorum ben karşıdaki kişiye kötü karakterli argo şekilde küfürden bahsediyorum hakaret dediğim bu nasıl bu konuda onlara saygı duyuyorsam sizin düşüncelerinize de saygı duyuyorum
O onu bağlar ve yaptığı yanlış kufur etmesi vs. O kadarda değil benimkisi
yanlış bence gelip sana biri hakaret etsin srni bağlar bu küfürün mi diceksin
Neyse
Dag ayisiyla sevgili olmussun 😂😂
evet öyle oldunu farkettim
Neden uydurulmuş bir şeye saygı duymalıyım
Ve topluma bir yararı yok bunların
zaten sana saygı duy diye yalvarmıyorlar ki sen onlar saygı duymak zorunda değilsin ama bu onlara hakaret edebiliceğniz anlamanıda gelmez etmiyorsan zaten sıkıntı yoktur
Saygı duymuyorum derken Nefret ediyorum anlamında söylemiştim 😄 ve eşcinsellik asla normal değildir benim için hepsi özenti ucubeler (çift cinsiyetli olanları hariç)
nefret veya saygı duymamak aynıdır zaten saygı duymuuorum diiince onları seviyorum anlamı çıkmaz zaten fakat sen onlara karşı hakaret sözcükleri edemezsin ve sence şu an ki toplumda kim özenti olmak ister sokak ortasında dövülmek sosyal medyada bile linç yiyebiliceği takdirde istediği şekilde davranamamayı kim ister bilmiyorum ama bazı şeyler özentilik değildir içten gelir
Hayır öyle bir duygu ya da hormon yok (hastalıkları saymıyorum) içten gelemez bu tür şeyler normalleştirmeyin
Benim çift cinsiyetli kuzenim var benim kadar detaylı bilemezsin araştırdım zamanında
aynn knk yoktur ne bu insanlar psikolojisi bozuk yani sen benim bundan önce yazdımı tekrar oku bence sen nefret edebilirsin saygı da duymayabilirsin ama kişinin kendine ve hissettiği şeylere karışamaz hakaret edemezsiniz ben bunu diyorum ne uzattın yani isterse öyle bir horman olmasın o kişi bir erkeği mi seviyor tamam bu kadar net bir şey
Aynen aynen o zaman pedofili de yasal 15 yaşında birini seversem ve oda beni seviyorsa kime ne dimi? Aynı şeyler toplumda yeri yok bunların neyse uzatmayalım yeter
Ve kendileri yaşasınlar öyle gidipte gözümüze sokması lar
offf ben onu mu diyorum lgbt+ denilen şeyden bahsetmiyor ben sadace düz lgbt olayınsan bahsediyorum pedofili bambaşka zaten fakat başka bir yönelim hissetmek farklı bir cinsiyet hissetmek faha başka okay
ufffff