Hak etmiyor mu bu ülke bu dünya doğal afetleri?

Deprem olan şehirlerden biri Diyarbakır idi. Benim eski sevgilimin de orada yaşıyor ama aslen Ankaralı. Benden nude video, gayrımeşru olarak ilişki istemişti. Çok kez reddedettim. Geçende bu siteden de biriyle tanıştım. O da Diyarbakırlıymış ama Ankara 'da yaşıyormuş. O da "Şimdi yan yana olsak neler olurdu?" dedi. Bu dünyada bu kadar çok fuhuş başta olmak üzere kötülükler varken insanlara sahiden müstahak bu doğal afetler ama yine de akıllanmayan, kendimize hiç ders çıkartmayı bilmeyen canlılarız. Yazık!

Hak etmiyor mu bu ülke bu dünya doğal afetleri?
Cevapla