Sizce bu ülkede bu olayların önüne neden geçilmiyor?

Gün geçmiyor ki her yeni bir göçte ülkemiz insanı zarar görüyor... Suriyeliler ilk geldikleri zamanlar da ülkenin %50 bölgesinde bu tür sorunlar çıkardılar, şimdi de afganlar. İzmirliler gibi mi yapalım acaba herkes taş sopa alıp bulunduğu topraklardan mı kovsunlar kendi imkanlarıyla... Gebzedeki bu üzücü olay daha başlamasıyla seszliğe karışmaya başlaması üzücü.
Sizce bu ülkede bu olayların önüne neden geçilmiyor?
Sizce bu ülkede bu olayların önüne neden geçilmiyor?
Cevapla