Üniversite de erkeklerin kapali kizlara bakış açısı nedir?

Ben yeni kapandım. Kapandım tabiki ama bende aşık olup sevebilirim. Kapaliyim diye beni kimse begenmez mi?

Çok yakışıklı olanlar genelde umursamaz heralde bu kizlari.

Yani ben tek kalmak istemiyorum. Bazen pişman oluyorum hiç arkadaşım çevrem olmaz diye.
Üniversite de erkeklerin kapali kizlara bakış açısı nedir?
Cevapla