LGBT sizce doğuştan mı geliyor yoksa hastalık mı?

Bence hastalık. Fallik dönemde oluşan bir travma, sorun, anne baba figürünün yanlış etkileri, çocuğun bilinçaltımda yanlış özbenlik algısının oluşması bu durumun sebebi. Ama ben homofobik değilim, destekçi de değilim. Herkes insan haklarına dahil.
Doğuştan
Hastalık
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
LGBT sizce doğuştan mı geliyor yoksa hastalık mı?
Cevapla