LGBT’ye karşı mısınız? Bunu bir hastalık özentilik olarak mı görüyorsunuz? Doğuştan olabileceğini mi düşünüyorsunuz?

LGBT’ye karşı mısınız? Bunu bir hastalık özentilik olarak mı görüyorsunuz? Doğuştan olabileceğini mi düşünüyorsunuz?
Sosyal medya fenomeni Beren Güney’i izledim Katarsis’te. Aklıma bu soru geldi Düşünceleriniz neler merak ediyorum seviyeli sekilde yorumlayın seviyesiz yorumları sileceğim.
LGBT’ye karşı mısınız? Bunu bir hastalık özentilik olarak mı görüyorsunuz? Doğuştan olabileceğini mi düşünüyorsunuz?
Cevapla