- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBende zaten sevmiyorum ailemi hiç. Bu tür bir sorunun yanıtı, hukuki veya ahlaki bir değerlendirme gerektirdiği için ben bir hukuk uzmanı veya ahlak felsefesi uzmanı değilim. Ancak genel olarak, bir ebeveynin çocuğuna yönelik masraflar konusunda geri ödeme talep etme hakkı olduğu ülkeden ülkeye değişebilir. Hukuki olarak, bazı ülkelerde ebeveynler, çocuklarına yönelik masrafların geri ödenmesini talep edebilir. Bu tür durumlar, özellikle evlat edinme veya boşanma gibi hukuki süreçlerle ilişkili olabilir. Ancak, hukuki düzenlemeler ve hükümler ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir. Ahlaki olarak, ebeveynler genellikle çocuklarının bakım ve masraflarını üstlenmeyi kabul ederler ve çocuklarını büyütürken maddi ve duygusal destek sağlarlar. Bu destek genellikle ailenin bir parçası olarak kabul edilir ve geri ödeme talep etme fikri yaygın olarak kabul görmeyebilir. Bu tür bir durumla karşılaştığınızda, hukuki danışmanlık almanız ve durumu yerel yasalara ve düzenlemelere göre değerlendirmeniz önemlidir. Aynı zamanda aile içi iletişim ve anlayışı korumak, açık bir diyalog kurmak ve ihtiyaçları anlamak için çaba sarf etmek önemlidir.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Anne mi? Hic sanmam ole annemi olur ya da ole anne sen nazi kampina dusmussun ev degil orasi
10 Yorumla
+1 yılMaalesef bizim toplumumuzun en büyük sorunu budur. Çocukları yaparlar sonra büyüttükten sonra da sana baktık, masraf yaptık bize bakmak zorundasın diye psikolojik baskı yaparlar. Sanki dünyaya gelirken çocuğun evet veya hayır deme hakkı varmış gibi...😏
Bizim evimizde böyle sorunlar olmaz ancak çevremden de çok sık böyle duyumlar alıyorum. Birçok baba veya anne çalışmaya başlayan çocuğundan eve destek olmasını bekliyor. O çocuğun da bu ekonomide yapmak istediği hayallerini göz ardı ederek hem de...
Anneniz fazla acımasızmış. Tabi ki bu sözleri söylemeye hakki yok. Bir insan çocuk yapiyorsa zaten yaptigi veya yapacagi masrafi göze almali. Bakamayacagi çocuğu dünyaya getirmemeli. Bir tavsiye verecek olursam işin sonunda kötü de olacak olsan paran senin paran. Vermek istemezsen alamazlar. Emeğini çar çur etme.
12 Yorumla
Soran+1 yılİçimden asla paramı boş masraflara vermek gelmiyor. Baskıdan dolayı zorluyorlar sadece. Vicdanımla oynuyorlar ama yok iş yerinde 60 yaşındaki bi adamdan sözlü tacize uğramamda bile beni değil adamı haklı bulan anne babaya asla bu yaptığım hayırsızlık olmayacak bence. B. Makinesi parası vermeyince kapının önüne koyacakmış bavulumla birlikte
- +1 yıl
Allah sabır versin böyle anneyle sana.
- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılDirekt maaşını aldığın gibi kursa verdim, arkadaşlarıma okul zamanı borcum vardı onlara verdim, vadeli hesaba yatırdım bozduramam tarzı şeyler söyle. Böyle bir şeye mecbur değilsin. Asıl onlar seni dünyaya getirdiği ve sana yeterli ekonomik hayatı sürdüremedikleri için ekstra para vermeleri gerekiyor
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
+1 yılo nasıl anne ya? böyle şeyin hesabı mı olur veya doğururken sana mı sormuşlar alla alla ne enteresan sende desene doğurmasaydınız diye aykut elmas vineları gibi olacak ama doğru yani. işi pişirirken iyiydi şimdi mi sorun oldu böyle bir ailem olsa evden kaçarım ag
11 Yorumla
Soran+1 yılDoğurmasaydın diyorum halanda böyleydi sonra öldü anaları diyor. Ben hayırlı evlat olacak sandım diyor yoksa daha bebekken boğardım kurtulurdum hayırsız olacağını bilseydim diyor
- Aile & Toplum konusunda 525 cevap paylaştı.
+1 yılSacma sapan isler vermiyorum de devam et yasamaya boyle yapiyorsa , ailelerin cogunda cocuk para kazanmaya baslayinca bir kontrol etmeye calisma durumu oluyor kanli bicakli kavga et gerekirse yuz verirsen tepene binerler. Daha sonra yapman gerektigi kadar ailene kendi uygun gordugun sekilde destek olursun.
16 Yorumla
Soran+1 yılVermicem diyorum benim bir sürü masrafım var diyorum onları her türlü halledersin ilk önce bizimkileri hallet diyor. Olmaz diyorum o zaman çık git bu evde niye yaşıyorsun diyor. Başkasının köleliğini yaparak asgari kazandığım yetmiyormuş gibi ailemde aynı köleliği benden bekliyor. Uygun olduğumda zaten yardım ederim vicdansız bi evlat değilim. Sürekli hayırsız diyip vicdanla oynuyor. Ayrıca sanki ömür boyu çalışacakmışım gibi kendi masraflarını her türlü halledersin diyor. Bi ara iş yerinde gördüğüm baskıdan dolayı istifa ettim. Ben 2 gözü 2 çeşme ağlarken bile bana destek olmayıp bana mobbing yapanları savundu. Ekmek parası için dayansaydın al bütün paranda senin olsun dedi. Sonra başka yerden kapı açıldı tekrar para istemeye başladı.
- +1 yıl
Ailen gerçekten aşırı baskıcı ve rahatsız edici insanlar bu durumdan kurtulmanın tek yoluda kendi ayaklarının ustunde durabilmen. Bu parayı ben kazanıyorum benim hakkım faturaları ben oduycem sanada su kadar haşlık vericem kalanınıda kendime kullanıcam de. Kendinde heves ettiklerini al yap ama paranı altın yap biriktir kendine yatırım yap. Yani yaşın küçük anladığım kadarıyla taşın kendi işine bak hayatını yaşa diyemem çünkü dışarıda çok daha pislik insanlar var. Ailen istedikleri kadar blöf yapsınlar kimse seni sokağa atamaz kendi hayatınıda yaşaman gerekir. Zaten iş para için seni sokağa atmaya gelirse sil gitsin hayatından bir değerleri yok demektir. Sen para kazanmak için bir araç değilsin aileninde gorevi sana destek olmak seni somurmek degil.
Soran+1 yılAynen öyle o kadar haklısınki. O kadar gerici bi aileye sahibimki maalesef. Çocuk kendilerine baksın diye eve para getirsin diye yapılır kafasındalar. Önce ben kendi masraflarımı halletsem eve yardım edicem zaten diyorum dinlemeden çık git o zaman bu evden diyor
Soran+1 yılMillete akrabalara anlatıyor kızım bana 5 kruş vermiyor diyor. Versem bile vermedin diyor daha çoğunu istiyor. Milletin kızı hepsini anasının eline veriyor diyor. Yaşım dahs 18-19 ağır gelmeye başlıyor artık her şey
- +1 yıl
üzme sen kendini yani inan anlıyorum seni elden bir şey gelmiyor maalesef dediğim gibi kendin sınırını koymak zorundasın yoksa sen dünyalarıda önlerine sersen gene hiç bir şey yapmamış gibi olacaksın kimsenin umrunda olmayacak. Hayatta tepene çıkmak isteyen çok olur maalesef bugün ailen yarın öbürgün iş yerinde patronun dahada ileride eşin sen guçlü durmak zorundasın ve ileride secim sansin oldugunda sana huzur veren insanlari sec mutlu olursun umarım.
- +1 yıl
kuzu istediğin zaman bana yazabilirsin sana destek olmak isterim
Çok afedersin ama sana mı sordu babanla yatarken. Bakamayacaksan doğurmayacaksın. Üzerinde böyle psikolojik etkiler bırakması bile etik değil. Annem asla bir şey beklemez benden ve gerçekten çok çalışarak yetiştirdi beni. O nedenle neyim var neyim yok anneme harcayabilirim. Tatile gideceğim masrafımı karşıla muhabbeti hiç hoş değil. Özellikle paran olmadığını biliyorsa.
122 Yorumla
Soran+1 yılSon 55 tl ile yaşıyorum sen düşün. 2. Ayımı bekliyorum bu parayla idare ederek. Son 55 tl de bitse zor durumda kalıp ben annemden istesem isteyemem. Çünkü biliyorumki o kadarcık paranın lafını bile 40 yıl yapar
Soran+1 yılŞimdi bu ay bulaşık makinesi alacakmışız benden de 3.500 tl istiyorlar vermeli miyim sence. Ben kendi masraflarımı halletmeden kimseye para vermek istemiyorum. Çok yoruldum para mevzusundan böyle aile içi iğrenç tartışmalardan. 18 isen evi geçindirmek zorundasın diyor. Ben bi ara 1 hafta çalışıp patrondan gördüğüm mobbinge dayanamayıp istifa etmiştim. Annemin gözünün önünde 2 gözü 2 çeşme ağladım tutamadım kendimi. O an bile beni değil patronu savundu. Dayanacaktın ekmek parası için al şimdiye kadar kazaandığın 1 haftalık para da senin olsun istemem dedi. Hemen Sonra başka yerden bir kapı açıldı yine para para demeye başladı
Soran+1 yılBabam aylık 16 bin alıyor. İstanbul da yaşadığımız için çok değil ama bana yüklenmesi de hoş değil sanki evin babası benim sanki ben evlendim ben evi geçindirmeyi seçtim. Ne yapacağımı bilmiyorum bi gün sonsuza kadar çekip gitsem anca öyle akıllamırlar. boğazımdan geçen her lokmayı sayıyor annem. Bilmem nasıldı güzel miydi tabii hizmetçin var ve senin eve beş kruş faydan yok diyor sürekli. 3.500 çok geliyor bana verebilirim ama masraflarımda beni bekliyor bi yandan bi yandan da gerçekten ihtiyaç makine. Ama biliyorumki bulaşık makinesine para versem yine başka bi masraf çıkarıp ortaya yine beni ortak edecekler
Soran+1 yılHayır çalışmıyor eli ayağı da tutuyor. Kardeşine kim bakacak diye bahane uyduruyor
- +1 yıl
İstanbul için gerçekten az bir miktar alıyor baban ancak yine de madem para sıkıntınız var tatil konusunu neye dayanarak açıyor? Belki makine için para verebilirsin taksitli olması şartıyla ama bir anda 3500 lira vermeni bekleyemez. Sana saygı duymayı öğrensin. Sen de bir bireysin.
Soran+1 yılYaaa keşke annemde senin gibi anlasa beni ama yok. Gerçekten çok mantıklı bir şey dedin. Mâdem bulaşık makinesi ihtiyacı varken üstelik birine 10 bin borcumuzda varken tatil işi masrafına neden girdiler. 4 bin tl harcamış bile bilet parasına. Daha 10 bin tl de lazımmış artı olarak köyden 2 bin peynir parasını ben verecekmişim. Vermem dedim. Tatil için elbisesi yokmuş falan ben daha kendime doğru düzgün bi şey anlamadım kurs masraflarımdan diyorum umursamıyor
Soran+1 yılBulaşık makinesi 3.500 tlyde bu ay istiyor yani 2. Maaşımla ablanda 3.500 verecek bende vericem diyor. Taksitle değilmiş direkt
Soran+1 yılÜniversite konusunda kararsızım. Ne zaman gideceğim çalışacağım desem kazanmamam için elinden gelen bütün psikolojik şiddeti uyguluyor resmen. Bu yıl ilk mezun senemdi. Gayet güzel çalıştım fakat sonlara doğru iş iş diye başımı yediği için sınava giremedim. Ne zaman test parası istesem git çalış al derdi şimdi çalışıyorum ona bile müdahale etmeye kalkıyor
- +1 yıl
Verme, ne bu vurdumduymazlık böyle? Gitsin kendi çalışıp alsın madem bu kadar istiyor. Ben bile sinirlendim buradan. Dediğim gibi ben anneme her şeyi alırım ama hak ettiği için ki kendi asla kabul etmez. 2 tane halam var ikisi de annem gibidir benim için. Onlara da canım feda ama onlara bir şey aldığım zaman 1 lira bile olsa asla istemez kabul etmezler ve parasını vermeye çalışırlar. Gündelik işlere gidip paralarını kazanıyorlar.
Soran+1 yılHelal olsun sana da seni yetiştiren o güzel anneye de. Valla ne analar var maşallah. Demekki annem bana hayırsız diyorsa sorun kendisinde o hayırsızlık. Ben yazarken de sinir krizi geçiriyorum bu olayları her gün yaşarken de. Ne psikolojik travmalar atlattım ben bu ailede annem bana hatırlatıp hepsiyle dalga geçer hep. Kimse halimden anlamıyorki detayı anlatsam dinleyen olmuyor anlatmasan üstü kapalı söylesen haksız ben oluyorum. Maalesef berbat bi vicdan olduğu için bende hâlâ kararsız kalıyorum makine parası vermekte falan ama sırf anne diye yoksa öbür yandan yine mevzunun kapanmayacağını para verdikçe daha çoğunu istemek için tepeme bineceğini biliyorum. Çok sağol beni dinlediğin için çok sağoll
- +1 yıl
Ne demek Rica ederim. Kazandığın paranın miktarını az söylemeye çalış ve bulaşık makinesi için para verme bence. Kimse senin çapını bilmesin. Kimseyi dinlemeden ders çalışıp kendi ayakları üzerinde durabilen bir birey ol ve bence İstanbul yorgunluğundan kurtul. Sınava giremedim gibi bir durum olmasın. Evde asla çalışamayacak gibisin. Kütüphanelerde çalış, bir bölüm kazan ve uzaklaş. Sonrasında mutlu olacağına inanıyorum. Hayatın İstanbul'daki kadar acı olmadığını ve mutlu olduğunu hissedeceğine inanıyorum.
Soran+1 yılUmarım bende inanıyorum her şeyi düzeltebileceğime. Üni işi olmasa bile kafamda bikaç hedefim var çizim yeteneğime dair umarım onları gerçekleştirebilirim. Çok teşekkür ederim tekrardan bütün iyi dileklerin sana dönsün çok sağol.
- Aile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYapmasalardı o zaman seni. Doğurmasaydı aldırsaydı. Manyak mıdır nedir. Sanki sen karar verdin dünyaya gelmeye.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyav bu canım sacma muhabbet annen baban sen olene kadar senden sorumludur. sen onlardan sorumlu olamazsin. öyle bir hak iddaa edemezler. sanki sen beni dogurun dedin. o yuzsen yan gelip yatsan bile sana bakmalilar. dogru olan bu.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet dinende doğru olan bu değil mi? Diyorki İslam'da anne baba çocukların cüzdanından habersiz para alıp harcayabilir hakkı vardır ama çocukların yoktur öyle anne baba üzerinde bi hakkı
Sende beni digurmasaydin de nasıl bir söz o seni doguruken sana mı sormuşlar
12 Yorumla
Soran+1 yılDoğurmasaydın diyorum. Halanda annesine böyle derdi. Ben hayırlı evlat olacak sandım diyor
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle Anne olmaz seyine sahip çıksaydı o zaman yaparken iyiydi sen onun çocugusun tabiki de sana bakacak bakmak zorunda senden para isteyemez asla karşı çıkkacaksın tabiki de istedigi kadar konuşsun sen onu takmayacaksın
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 833 cevap paylaştı. Enflasyon farkını da istiyor mu hele bir sor bakalım 😅😅😅
24 Yorumla
Soran+1 yılİşte onu da ister öyle bi anne. Bulaşık makinesi alacakmışız ablam ve ben 3.500 verecekmişiz sence vermek zorunda mıyım
Soran+1 yılSon 55 tl ile 2. Ayımı bekliyorum annemin umrunda mı değil. O sadece ona ne fayda ediceğim kısmı ile ilgileniyor. Kurs masraflarım var ameliyat olmak da istiyorum gereksiz boşa para diyor bikaç sene sonra olursun diyor
Çocukların anne baba üzerinde hakları bulunmaz. Annen Ayrıca saçmalamış yediği veya içtiği bir şeyden dolayı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılSana beni doğur demedim kendin hamile kaldın kendin doğurdun anlaşmada böyle bir şey yazmıyordu dersin.
10 Yorumla doğurmasalardı belki o çocuk o ailede doğmak istemiyor sordular mı yaparken
10 Yorumla
+1 yılBu nasıl bir cümle böyle? Bakamicaksan dogurmasaydin kardeşim.
10 Yorumla
+1 yılBöyle şey olmaz karşılığını bekliyerekmi yapmış herşeyi
01 Yorumla
Soran+1 yılEvi temizliyor yemek yapıyor mesela bak bunların karşılığı var diyor. Dolaptan ekmek arası bi şeyler hazırlıyorum aceleyle kendime. Onları kim aldı kimin parası onlar diyor. Yani ben alıyorum geri öde anlamında
+1 yılElinden geldiğince destek çıkman çok güzel ama kendini mahrum etme
02 Yorumla
Soran+1 yılElimden geldiğince bile yapmak istemiyorum artık boğazımdan getiriyorlar. En ufak destek olduğumda pişman ettiriyorlar yetmezmiş gibi alışıp daha çok yükleniyorlar strese boğuyorlar
- +1 yıl
Ozaman kendini mahrum etme ama az ver bir borca gir borcum var de
Gizli Üye(36-45)+1 yılAileye katkı olunur ama sorumluluk alınmaz çocuk için. Üstelik okul harçlığı yapacakmışsınız.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaksız. Böyle düşünüyorsa en başında korunacaktı ve hamile kalmayacaktı.
10 Yorumla
+1 yılYok artık daha neler.. tabiki de bakacak sana gökten zembille inmedin ya istedi ve oldun o istedi seni, Sen onu değil...
10 YorumlaBu bana göre psikolojik şiddet.
16 Yorumla
Soran+1 yılPsikolojimi mahvediyor her gün. Saçlarım bu yaşta 18imde beyazladı gerçekten. Kendi masraflarımı halletsem bi ilk bi izin verse bu kadar stres yapmayacağım
Soran+1 yılKonuştum hep aynı cevap. Eve bi şey alsam bile yaranamıyorum. Benim elime parayı ver ben alacağım diyor. Aldığıma pişman ettiriyorlar. Daha 18im İlk kez çalışıyorum buna rağmen böyle tepeme biniyorlar babam o kadar baskıcı değil
Soran+1 yılBabamda anneme katılıyor
- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılniye doğurmuş o zaman
18 Yorumla
Soran+1 yılSanki ben seçtim sen doğurdun diyorum. Ben hayırlı evlat olacak sandım diyor
- +1 yıl
hahaha ayrıl gitsin ozaman o aileden
Soran+1 yılDaha 18im kendi başıma bakabilecek güçte değilim
- +1 yıl
çalışıyorsun zaten asgari ücret almiyormusun
Soran+1 yılAsgari ücretle nereye ayrılabilirim acaba😅 ve daha ikinci ayım olacak
- +1 yıl
hangi şehirdesinki
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
evet İstanbul'da ayrı bir eve çıkmak için kira için sadece 2 asgari ücret lazım
+1 yılHaklı değil. Doğmayı sen istemedin sonuçta.
10 YorumlaSeninkide anne değil üvey anne resmen
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılzorundasın tabi bedavaya yerken içerken evde kalırken sıkıntı yoktu. Şimdi ise geri ödemeye gelincemi arıza oluyor
010 Yorumla
Soran+1 yılBen çalıştığım iş yerinde 60 yaşındaki bi yaşlı adam tarafından işe girdiğimden beri sözlü tacize uğramama ses çıkarma işi bu yüzden bırakacak değilsin diyen anne baba mı haklı sence
Cevap sahibi+1 yılorası ayrı bunu bilmiyodum
Soran+1 yılTek derdi para annemin. Babam bu kadar baskı yapmıyor. Ben seçmedim bu ailede doğmayı veya dünyaya gelmeyi. Onlar seçti anne baba olan onlar evi geçindirmek benim sorumluluğumda değil 18 yaşındaki bi kıza bu kadar yük olmak doğrı değil. Yarın bi gün bu baskılara dayanamayıp intihar etsem suçlusu onlar olacak
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle haklısın belli iyi ve aklı başında bir kızsın bunları haketmiyosun
Soran+1 yılNeden öyle dediniz en başta. Aile olmak parayla değilki ben yarın bi gün anne olsam çocuğundan para isteyecek kadar düşmem. Ki o seviyeye düşsem çocuk yapmam
Cevap sahibi+1 yılkesinlikle doğru diyosun sayende ne kadar yanlış düşündüğümü anladım. Böyle düşünmemeliydim. Sen kesinlikle haklısın aile olmak parayla değil. Beni kendime getirdin.18 yaşındasın ama çoğu insandan daha olgun daha akıllı ve daha zekisin
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim sorun değil sende iyi birisin hemen farkına vardın yanlış düşünce olduğunu anladın hemen çok sağol🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılbazen işte böyle insanlar hayat kurtarıyor senin gibi mesela. Tam böyle hani derler ya ipten alma aynen öyle oldu belki bu düşüncem değişmeseydi aile kavramını yanlış anlayıp aile kuramıcaktım hadi kurdum diyelim sağlıklı olamayacaktı. İşte her zaman senin gibi bir insan şart olur yakınlarda çünkü senin gibi akıllı ve zeki ne oldugunu bilen bir insan ancak faydası dokunur zararı olmaz sende saolasın
Soran+1 yılNe demek rica ederim çok mutlu oldum sana yararımın dokunmasına iyi ki anlatabildiniz beni çok sağolun tekrardan. Karşına her zaman kendin gibi iyi insanlar çıkması dileğiyle iyi akşamlarr diliyorum🙏🤗
Cevap sahibi+1 yılteşekkür ediyorum güzel insan iyi akşamlar
+1 yılVerme bence
11 Yorumla
Soran+1 yılBulaşık makinesi alacağız ablam ve ben 3.500 verecekmişiz vermeli miyim
Beni niye yaptınız de sende
08 Yorumla
Soran+1 yılHayırlı evlat olacak sandım diyor. Doğurmasaydın diyorum. Halanda böyleydi diyor
Soran+1 yılİşte anlamazki benim annem. Al bavulunu çık git kapının önüne koyucam diyor. 14 yıldır istanbuldayız kafası gram gelişmedi hep gerici konuşuyor. Doğurmasaydın diyorum deyince bi kere şey demişti. Hayırsız olacağını bilseydim daha bebekken boğardım kurtulurdum dedi asla unutmam o lafı. Ben daha 13 yaşındayken demişti gözlerim dolmuştu belli etmemiştim. 19 olacağım hâlâ değişmedi kadın iyice beterleşti
Soran+1 yılEvet maalesef öyleler yapacak bi şey yok mücadele edeceğim bi ömür hu aile ile
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim bu arada
Soran+1 yıl🤗🙏🙏🙏
Aile & Toplum konusunda 591 cevap paylaştı. Ciddi söylediğini sanmıyorum :)))
09 Yorumla
Soran+1 yılCiddi. Para vermeyeceksen Yukardan bavulunu al çık git diyor her gün
Soran+1 yılKahvaltı ediyorum işe giderken. O domatesi kim aldı peyniri kim aldı diyor hayırsız evlat diyor
Soran+1 yılHayır öz
Soran+1 yılKeşke bende duyan taraf olsam😅
Soran+1 yılNisan da doğmuş galiba bilmiyorum
Soran+1 yıl15 Ağustos Muş
Aile & Toplum konusunda 347 cevap paylaştı. Dogururken banami sordun de
06 Yorumla
Soran+1 yılBen hayırlı evlat olacak sandım diyor
Soran+1 yılİş yerinde sözlü tacize uğradım defalarca yaşlı bi adam tarafından. Annem ve babam oranı buranı açsrsan böyle olur dediler. Normal mi ya bi de gelip benden bulaşık makinesi için 3.500 ve peynir parası falan istiyorlar 5 binlik peynirin bi kısmını karşılamamı. Bu arada açık saçıkta giyinmiyorum iş yerinde normal üstümde iş yeleği altımda kot jean
Soran+1 yıl5 kruş vermek istemiyorum aileme haklı değil miyim hayırsız evlat mıyım sence böyle bi ailede. Yani eve bi şeyler alırım ama her ay bi masraf çıkarıyorlar ortaya 3.500 vericekmişim bu ay. Diğer ay tatile gideceklermiş. Vermezsem kapının önüne koyacakmış
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. 2 binde harca canım eve ne olacak
04 Yorumla
Soran+1 yılBenim kurs masraflarım aylık 4 bin. Diğer masraflar hastane ve amelîyat parası içinde birikim yapıyorum. 8.500 ile nasıl olacak bu iş. Her ay 2 bin harcayacağıma kenara atsam daha iyi
Soran+1 yılAbicim her şeyr zam gelmiş sen hala 11 bine sevin tamam mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılZekişmeseydin desene ya o ne saçma bişiymmişş
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 632 cevap paylaştı. Bul birini kurtul gitsin bence ya
00 Yorumla
+1 yılAile şans işi işte
10 YorumlaDeğil dndb
10 YorumlaHaklı değil ben olsam vermezdim
10 Yorumla
+1 yılHakli.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeğil. Sen ailene kaç para veriyorsun aylık. Ve ben daha 18im. İlk kez çalışıyorum sanki yıllardır çalışıyorum
+1 yılnasıl yanı uvey mı aılen
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır öz anne
- +1 yıl
ve bunu nasıl soyluyor sana
Soran+1 yılAynen böyle söylüyor her gün
- +1 yıl
napmak lazım
Soran+1 yılBende size fikir soruyorum
- +1 yıl
musaıtmısın
Gizli Üye(25-29)+1 yılDegil onlar senin ailen zaten neyi odeyeceksin.
10 YorumlaHayır tabiki ne saçmalık
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaksız
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSkzmdzmmssm oha
02 Yorumla
Soran+1 yılAllah düşmanıma vermesin
Cevap sahibi+1 yılMaaşın iyiyse ayrı ev tut
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer