Annem "doğduğundan beri sana yaptığımız bütün masraflarını bize geri öde" diyor. Böyle söylemekte haklı mı?

İlk kez işe girdim fakat ev geçindirmek için değil kendi okul ve kurs masraflarımı karşılamak amacıyla. Daha 2. Ayım olacak. Sürekli ablamla annem her sabah para tartışması yaptırıyorlar. Psikoloji bırakmıyorlar

Yok eve bulaşık makinesi derin dondurucu lazımmış annem köyüne tatile gidecekmiş. Bunların hepsinin masrafının bi kısmını bende karşılayacakmışım falan diyor her gün.

Aldığım ücrette asgari. Bu ay eve 2 bin küsür harcadım. İlk maaşımdan elimde kalan tek şey 50 tl. 2. Ayımı bekliyorum. Siz düşünün...

Güncellemeler
+1 yıl
Üstelik çalıştığım iş yerinde sözlü tacize uğradım sürekli ilk girdiğimden beri. Ona rağmen hâlâ bunun işin işi bırakacak değilsin diyor
Annem "doğduğundan beri sana yaptığımız bütün masraflarını bize geri öde" diyor. Böyle söylemekte haklı mı?
Cevapla