LGBT Konusunda bir gariplik hissediyor musunuz?

Bir şey dikkatimi çekti.. Son günlerde medyada devamlı yasadışı LGBT gösterileri ve polis müdahalesi izliyoruz... Sanki birileri düğmeye bastı ve bunları önümüze sürdü.. Her gün İstiklal caddesinde yürüyüş, gösteri vs yapıyorlar. Oldukça özgürler ki, her gün sahneye çıkıyorlar... Cinsel tercihlerini gözümüze sokmaya çalışarak sanki halkı rahatsız etmek ve infial yaratmak gibi bir çabaları olduğunu hissediyorum. Türkiye'de geçmişte benzer marjinal toplulukların ve ya benzer olayların zincirleme yapıldığına ve bunların tamamının fonlanmış provokatörler olduğuna şahit olduk.

LGBT bireyleri bu provokasyonları yapmaları için kim sahaya sürmüş olabilir?

LGBT Konusunda bir gariplik hissediyor musunuz?
Cevapla