Bir şey dikkatimi çekti.. Son günlerde medyada devamlı yasadışı LGBT gösterileri ve polis müdahalesi izliyoruz... Sanki birileri düğmeye bastı ve bunları önümüze sürdü.. Her gün İstiklal caddesinde yürüyüş, gösteri vs yapıyorlar. Oldukça özgürler ki, her gün sahneye çıkıyorlar... Cinsel tercihlerini gözümüze sokmaya çalışarak sanki halkı rahatsız etmek ve infial yaratmak gibi bir çabaları olduğunu hissediyorum. Türkiye'de geçmişte benzer marjinal toplulukların ve ya benzer olayların zincirleme yapıldığına ve bunların tamamının fonlanmış provokatörler olduğuna şahit olduk.
LGBT bireyleri bu provokasyonları yapmaları için kim sahaya sürmüş olabilir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer