İlk kez kirayı eksik verdim, gelecek ay tamamlayacağımı söyledim. Bayramdan önce eksiği ödememi istiyor, ne yapmalıyım?

İlk defa kirayı eksik verdim. Ve aksilik olduğunu bir dahaki ay tamamlayacağımı söylemdim. Bayramdan önce tamamlamamı istiyor. Bu benim için mümkün değil. Gerginiz şu an ne yapmalıyım bilmiyorum.

İlk kez kirayı eksik verdim, gelecek ay tamamlayacağımı söyledim. Bayramdan önce eksiği ödememi istiyor, ne yapmalıyım?
Cevapla