Yengem "ben sessizden korkarım" diyor, çok kırıcı değil mi?

Lise bitene kadar hep zorbaliga ugradim diş gorunuş yuzunden. Daha sonra yuz hatlarim oturunca evrim geçirdim ve insanlara gore çok guzel oldum. Hatta uzun zaman gormeyen insanlar ilk gorduklerinde tanimadilar. Fakat kucuklukten gelen bu zorbalik yuzunden içe kapanik bir insan oldum. Ortamlarda genelde sessizim ve bu yuzden yengem bana bunu dedi. Halbuki hiçbir şey yapmadim kimseye
Yengem "ben sessizden korkarım" diyor, çok kırıcı değil mi?
Cevapla