Ablamın yuvasını yıkmış hissediyorum ne yapmalıyım?

Kızlar selam benim 23 yaşında bir ablam var kendisi sözlüydü aslında ablamın ismi Atiye biz genelde Atik deriz neyse ablamın sözlüsü yani benim eniştem 6 aydır bana asılıyor yani başlarda sadece asılıyordu sonra tenha yerlerde sıkıştırıp öpmeler falan devam etti ve ben asla istemiyorum bunu yani zaten sevmem böyle şeyleri de ablama söylemek istediğimi ona söylediğimde "ablana seni kötü gösteririm, ablana beni senin baştan çıkarttığını söylerim, seni öldürürüm" falan diyordu ben de suçlu çıkarım korkusuyla söyleyemiyordum neyse bu baskı gittikçe arttı öpmekle asılmayla da kalmadı benim istemediğim halde beni tehdit ederek beni onunla y∆tmaya zorladı ben de zorla kabul ettim bu da 1 değil 2 değil 3 değil yani daha fazla baskıya dayanamadım inceldiği yerden kopsun dedim gittim ablama her şeyi anlattım mesajları gösterdim ses kayıtlarını dinlettim ne varsa elimde her şeyi gösterdim ablam o gece yüzüğü çıkardı onun eline verdi ilişkisini sonlandırdı yani ne yapacağımı da bilmiyorum aralarını ben bozdum gibi hissediyorum ama ablam benim yapmadığımı söylüyor ne yapsam bu hissin önüne geçerim?
Ablamın yuvasını yıkmış hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla