Yurtta kalmak daha mı iyi olur
Boluda kalıyorum sosyal hayatı da kendisi gibi soğuk biraz
Yurtta kalmak daha mı iyi olur
Boluda kalıyorum sosyal hayatı da kendisi gibi soğuk biraz
Yurtta sosyal biri olabilirsin çok arkadaşın olur ama eğer benim gibi kafa dinlemeyi yalnızlığı seven biriysen yurtta yalnız kalacağım hiç bir yer bulamazsın. Tuvalete girersin belki orada kafa dinlerim dersin ama bu kez yan odadaki arkadaş duşta şarkı dinliyordum hele ki kürtse halay oluyor genelde ve orada da dinlryemiyorsun. Evde de kaldım evde bulaşık yıka ihtiyaçlsrı al dersi sıkıntı ya çok apra gidiyor ve sorumluluk var ama ikisi sunulsa rahatlık yönünden yurt isterdim.
Yalnız kalmayı seviyorum açıkcası ama tek terkedilmiş gibi tarzında sevmiyorum sosyallik özellikle yok ve içime kapanıyorum öyle olunca
Bazı kızları sevmiyorum yurt iyi olur bence ama işte sorun çıkınca istemiyorum baktım olmuyor yurttan çıkarım o zamab
Kötü bir haber ben erkek kardesimleydim ya hani şimdi annem de geliyor allahım ben napicam böyle ya ne onerirsin
Aynen annem yapar hihi
Ya annem işi gidince bile giyinmesine sacini fonlemesine yemegine icmeyine biz yardım ediyoz yurda çıkarım ben en iyisi calismakla ders aynı anda yururmu sence
Cevap
2Cevap
Boluuuuuu benim üniversitem ya evde kal kuzu çıkma en iyisi
Niye ya o kadar mı kötü
Evde olmak aşırı iyi bir durum
Ev iyi fiyata ve iyi ortalama bir yerde ama dediğim gibi sosyallik yok bide içine kapanık biriyim ben ne yapsam acaba bilemiyorum
Yurtta arkadaşlarımı seçme şansım var mı acaba
Yurt daha iyi okuldakilerle anlaşamazsan bile illa yurtta birini bulursun
Ben de öyle düşünmüştüm çünkü bolu sosyal biryer değil
cidden boludamisin?
Evet
yani o kadar park var kafe var , yuruyus yolu vs.
ne biliyim arayisin ne ki sosyalleşmeyesin.
miss gibi sehir ❤️
Insanlar iletisime pek açık değil ve biraz gerçi biryer sanki
Gerici**
insanlari soguk ve fazla samimi degil.
ama bu şu degil ki sende profiline uygun sosyallesecek birini bulamayasin.
ne aradigina bağli.
siradan sohbet ya da farkli olarak dertlesmek yurumek icin vs artik amac ne ise.
ona yonelik devam. etmek gerek
benden sana bir adim ileri 😉
Evet sadece birtik insan az böyle olanlar yani çok az, ben daha gormedim
beklersen goremezsin tabi.
bakman , gormen , kendini gostermen lazim 😁
Yurt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?