İçki içen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz, havalılar mı?

Ben tüketmiyorum karşıyım açıkçası. Fakat içenlere de saygım var karışmıyorum fakat bana biraz havalılıktan ziyade itici geliyor. Fakat bazı kesim havalı olduğunu düşünüyor. Havalı mı sizce?

İçki içen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz, havalılar mı?
Cevapla