Ailemin yanına tayin istememem bencillik mi olur?

Arkadaşlar bir ilöede öğretmenim. Aileme iki saat uzaklıktayım. Annemi covidden dolayı kaybettim. Erkek kardeşim başka şehirde üniversitede. Evde ablam ve babam var. Bu yıl yanlarına tayin istemeyi düşünüyodum. Ama babam bana hayatı zehir etti. Her şeyime karışıyo. Arkadaşlarım yurt dışına çıkarken akşam 5 dk uzaklıktaki spor salonuna gitmeme izin vermiyo hava kararmış diye. Evdeki her şeye karışıyo duşuma, çamaşır, bulaşık makinesine. Perdeyi açsam kanepe soluyomuşta bilmem ne. Aşırı sinirli ve huzursuz. Çokta seviyorum ama yaz tatiline girdiğimden beri stresten elim ayağım titriyo. Araba aldım binme borcun var benzine yazık diyo. Sizce tayin istememem bencillik mi olur? Nolur bana akıl verin.
Ailemin yanına tayin istememem bencillik mi olur?
Cevapla