Akrabalarımla görüşmek istemiyorum, ne yapmam lazım?

Kısaca söyle anlatayım pek düzgün bi süreçten geçmiyorum karantinadan sonra psikolojim baya bozuldu psikoloğa falan gidiyorum bu dönemde 20 kilo falan aldim veremiyorum kilolarımı dün kuzenim halamla beraber bize geldi annem ben 11 yaşındayken vefat etti annemi pek sevmiyorum ama onlar bunu bile bile sürekli bi beni annemi benzetmeye çalışıyo biraz utangaç biriyim bunu onlara ifade edemiyorum örnek vermek gerekirse bu olay 2 kere yaşandı 3 kız kuzeniz biri beni halama benzettiği zaman benim anneme benzediğimi diğer kuzenlerimin ona benzediğini söylüyo birsürü örnek var artık onlarla görüşmek istemiyorum çünkü cidden beni yoruyolar onlardan da kaçamıyorum ne yapmam lazım lütfen yardım edin onlar yüzünden kendimi sevemiyorum ne kilomu ne yüzümü bana destek olmak yerine sürekli köstek oluyolar

Akrabalarımla görüşmek istemiyorum, ne yapmam lazım?
Cevapla