18 yaşındayım evden kaçmak istiyorum, yanlış mı yapıyorum?

Evden kaçmak istiyorum çünkü sidete magruz kalıyorum açlık görevi yaptırıyor bu uzun hikaye en kısa zamanda herşeyi anlatcam babam annem beni zorla evlendirmeye kalkıyor beni okuldan aldirdilar 😞şuan bende ne yapacağımı bilmiyorum Ankara 'ya gitcem 5 yılın kız arkadaşımla beraber yasicaz düşünüyorum acaba yanlışım yapıyorum doğrumu kafam çok karışık 😞
18 yaşındayım evden kaçmak istiyorum, yanlış mı yapıyorum?
Cevapla