Babam bana kötü davranıyor, kurtulmanın yolu var mı?

  • 24 yaşındayım. Üniversite okuyorum. Genetik bölümü. Pandemide sınıfta kaldım. Arada depresyon falan geçirdim. Normalde mezun olmam lazımdı. Ama okul 1 yıl uzadı. Bir ara iş baktım. Ama derslerim ve sınavlarım yoğun olduğu için çalışmaya fırsat bulmadım. şu an online-dan dolayı aile evindeyim. Babam bu durumu bazen doğrudan bazen dolaylı olarak yüzüme vuruyor. Bugün sabah bana ''Sesin çok yükseldi. Hala benim ekmeğimi yiyorsun ne zaman kendi ekmeğini kazanırsın o zaman istersen kapımı da açma '' dedi. "Sana yaratılan imkanlar bana yaratılsaydı şimdiye bakan olmuştum" falan diyor. Bölümüm çok zor. Beni hiç anlamıyor
Babam bana kötü davranıyor, kurtulmanın yolu var mı?
Cevapla