Marabalar 🌵🖤
Sizce kadınlar mı daha çok dedikodu yapıyor erkekler mi?
Sizce kadınlar mı daha çok dedikodu yapıyor erkekler mi?
Aslında erkekler daha çok yapıyor. Bu arada tarzlar farklı biraz. Bir de kadınlarda dedikodu arası krem ikramı falan var 😀 O değilde kadınlarda dedikodu yapmayanlar, yapıyorsada sıkıcı yapanlar mecburiyetten. Belden aşağı konuşulmaz ayıp, ototatmin yaparlar ama yapmıyorum derler mesela.
Kadınlar bence daha çok yapar ama erkeklerden de yapanı vardır. ben hiç sevmem mesela sadece benim adım geçtiyse konuşurum ya da çok yakın arkadaşım bana anlatırsa dinlerim o zaman haklıysa da o kişi hakkında konuşurum ama yüzüne de söylerim
Cevap
19Cevap
Her iki cinsde yerine göre yapıyo maalesef. Bazılarıda konuştuğunun dedikodu olmadığını sanıyo. Şahsen ben kimseye yakıştırmıyorum. Bende yapmam zaten.
Dedikodu ortamlari oldum olasi icimi daraltir kizi erkegi hepsinden asiri dedikoducu insanlar tanidim biri saglikli bi ozguvene sahipse kimseyi cekistirme ihtiyaci hissetmez
Kadinlar ama erkekler dedikoduya baslayincada masallah kadindan beter yapiyor
Dibini dipçiğini hemde
Erkekler de dedikodu yapar ama kadinlarin seviyesine ulasamaz. Bir defa kadinlar nefes almadan yarim saat konusabiliyor o potansiyel erkeklerde yok
Erkekler dedikodu yapmaz. İçki masalarında başkalarından, en azından ortak tanıdıklarımızdan konuşmayız, çekiştirmek için.
Bunun sorulması bile komik yani 2+2=4 mü diye sormak gibi bir şey.
Cevap ise kadınlar.
Yo erkeklerden de dedikodu yapan çok var
İstisna onlar çok azlar. Erkekler olarak dedikoduyu reddediyoruz.
Kadınlar fena ya element uydurmada üstlerine tanımıyorum..
Kadınlar daha çok yapar ama erkeklerde onları saracak bir dedikoduya hayır diyeceklerini sanmam
Kadınlar daha fazla yapıyor. Çevremden gördüğüm kadarıyla erkekler dedikodudan pek hoşlanmıyor gibi.
Ikisi de ama kadınlar daha fazla cunku erkekler bir konuyu bir kere konuşur kızlar o konu üzerinden 100 kere 😁
Kadınlar bence, yatak odaları bile ağızlarda sakız oluyor
Kesssinlikle kadınlar maalesef ki susmayı bilmezler
Tabiki biz kadınlar kadın kadına özeldir. her şey yapabilir
Kimin daha fazla yaptığını bilemem ama dedikodu süper bir şey 😀
Bence kadınlar daha çok yapar erkeğin muhabbeti spor ya da siyasettir
Ikiside karaktere bağlı
Kadınlar daha çok yapıyor.
Buda sorumu, kadınlar tabiki de.
Kadınlar tabikii 😌💅
ne farkeder ki
herkesin çıkarı kadarsın
Net değil mi bu cevap :D
Erkekler kadınların yüzde beşi olabilir ancak
Kadınlar daha çok yapıyor bence.
Kadınlar bence.
İkisi de
Her ikisi de çok yapar kişiliğe bağlı biraz da
Her ikisi de cinsiyeti yok bunun
Karilar
Erkekler.
Kadınlar
Değişir ki bu ya
fark etmiyor..
erkekler
Kadınlar
Kesinlikle kadınlar
kadınlar tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?