Kocamla bir türlü anlaşamıyoruz ne yapacağım?

Arkadaşlar bizim 7 senelik evliliğimiz vardı daha evleneli ve düğün olalı 1 ay oldu. Kocam ilgisizleşti, hep olumsuz şeyleri dile getiriyor. Böyle olunca ben de insan olarak bunaldım. Üstüne Önceye göre telefonla oynama ornaı arttı. Benimle daha az konuşuyor. En kötüsü de ben ona rahatsız olduğum şeyleri söylediğimde katiyen kabul etmiyor. Ben bunları söylediğimde asla kabullenmiyor. Durum böyle olunca benim de moralim bozuluyor daha çabuk öfkeleniyorum. Bu seferde bana ben böyleyim hep oynayacağım sen karışamazsın. Sen kafayı yemişsin ciddi sorunların var ben asla böyle değilim diyor. Kendini sevmiyorsun vs diyor.

normalde iletişimim iyidir ama konuları o kadar çarptırıp kabul etmiyor ki. Çok bunaldım ondan öfkeleniyorum dayanamıyorum artık. Ne yapacağımı şaştım kaldım.

Kocamla bir türlü anlaşamıyoruz ne yapacağım?
Cevapla