1.5 yıl oldu evleneli eşim sen artık aşık olduğum kadın değilsin diyor. Bu ne demek?

Hiç anlam veremiyorum kendisine ya sevgililk dönemimizde o kadar hanımcı o kadar sıcak o kadar efendi bir insandı ki evlilikden bi 5-6 ay sonra aşırı değişti sabah işine gidiyor akşam eve geç geliyor geç geliyor dediğim takıldığı falan yok biryerlerde 2 2.5 saat spor yapıyor 10-11de geliyor bi yatakta yüzünü görebiliyorum hep soğuk yapıyor bana en sevdiği yemekleri yapıyorum geçen gün ütü yapacaktım dolabında kıyafetleri yoktu terk etti sandım meğerse bütün kıyafetleri kuru temizlemeye vermiş ona neden böyle bir şey yaptığını sordum yorulma diye yapıyorum diyor kendisi pek yardım edemiytor ev işlerine ama yemek falan yapıyor haftasonları temizlikdede yardım ediyor banan ben yorulma diye kurutemizlemeciye vermesi hiç inandırıcı gelmedi bana ya hiç anlamıyorum ya 6-7 aydır dışarıya bile cıkmıyorum onunla evden işe işten eve oluyor ara sıra sabahları markete beraber gidiyoruz son bayramdada kahvaltıya gittik o kadar çocuğumuz yok çocuk istemiyorum diyor orası ayrı bir şey telefonunu falan karıştırdım geçen kimseyle falan görüştüğü yok sadece bi arkadaşıyla her şeyden sıkıldım yazdığını gördüm eşimin kız çevresi zaten yok kendi halinde takılan erkek arkadaşları var onlarda bekar ve eşimi aslında bu duruma getiren onlar sizce onu nasıl düzeltebilirim çok seviyorum onu

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar 10 gün önce eşimle önce biraz şiddetli konuşarak tartıştık daha sonra 1-2 gün sonra gelip özür diledi benden her şeyden çok pişman oldugunu söyledi şu an ilk günlerdeki gibiyiz yani
1.5 yıl oldu evleneli eşim sen artık aşık olduğum kadın değilsin diyor. Bu ne demek?
Cevapla